Skillz2k Skrevet Mars 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2004 Trenger vindusheisen til pasasjer døren på en golf med førr 88 dører. Noen som har? kanskje i bergens området? Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikvw Skrevet Mars 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2004 Tror jeg har en helt nye liggende i plast fremdeles. Er usikker på om det er førerdør eller passasjer, hvordan ser man forskjell? Er ivertfall fra før 88 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Mars 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2004 Har et sett med golf 2dører 86 mod med el vindu? Kunne dette være noe? Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Mars 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2004 Så billige som mulig er ønskelig, Så en vanlig vindusheiser nok. Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thordarson Skrevet Mars 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2004 koster 210kr på autospar da? http://www.autospar.no/znet_slitasjedeler_vw__vindusheiser__golf.htm Siter VW Bora 1.8t 2001 mod til salgs VW Golf II 1988 mod g60 turbo x Mitsubishi Glanalt 1981mod (sladdebil) x golf gl 1,8 1988 jema x Ford Sierra 2.0 is vraka x Fiat Uno Fire 1,0 x Nissan Cherry 1,5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet Mars 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2004 jeg har.. 150,- Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg