knehøne Skrevet Juni 27, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2011 Jeg har en Nissan Note 2006 modell, i går etter en kjøretur på 1 times tid bare stoppa motoren helt plutselig på veien. En stund før dette begynte batteri indikator lampa i displayet å lyse så det tyder jo at det kanskje har noe med elektrisk å gjøre...? Jeg ble taua den siste biten hjem, i dag tidlig prøvde jeg å starte igjen, og det gikk, men batteri indikator lampa lyser. Jeg skrudde selvfølgelig av motoren med en gang. Er det noen her inne som kan ha en formening om hva dette kan tyde på? Jeg er som brukernavnet tilsier fullstendig grønn på motor og strøm! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Juni 27, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2011 Dynamoen lader ikke, så batteriet tappes litt og litt inntil det ikke er nok strøm til å holde drivstoffpumper og styreenheter i gang. Kontroller at drivreima til dynamo sitter på Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimAndre Skrevet Juni 27, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2011 Kan være at dynamo er gåen og at du har gått tom for strøm:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg