Svolp Skrevet Juni 27, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2011 Hei. Her var det ikke mange poster, gjerne ikke mange som har slik en bil. Jeg spørr alikavell! Noen som har erfaringer med disse bilene? Tenker på kjente feil eller mangler, dyre servicer, deler o.l.? Vurderer og kjøpe meg en med skilter som jeg kommer til og bruke som helårsbil. Bilen vil bli understell behandlet men hvordan er denne bilen mtp salt på vinterstid? Er det kriminelt og bruke en slik bil på salta vinterveier på lik linje som deilige sommerdager? Trenger ikke noe annet en to seter for tiden så tenkte jeg skulle kline til med en skikkelig artig sportsbil som jeg også kan dra på banedag her og der :) Setter pris på alle svar og meninger! mvh Kenneth Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UltraComp Skrevet Oktober 19, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2011 Hei, jeg er i samme båt som deg, skulle høre om du har funnet ut noe mere om denne type bil? Noen vanlige feil/svakheter? Siter Broooom! See you when you get there.. Det er ikke farten som dreper, det er bråstoppen! http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=73092 90 BMW 320i (x) 89 VW Corrado G60 (x) 88 Golf mk2 GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg