Gå til innhold

E36 M3

Ranger emnet


////AMG power

Anbefalte innlegg

Originally posted by ////AMG power

Jeg prøvde min beste så jeg bryr ikke om hva du sier MMore

 

For det første: heter det mitt beste og ikke min!!!

For det andre: MMORE skrives med store bokstaver!!!

For det tredje: hvis du ikke bryr deg hvorfor tar du deg så nær av hva jeg sier. Slutt å grin n00b!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by MMORE

 

For det første: heter det mitt beste og ikke min!!!

For det andre: MMORE skrives med store bokstaver!!!

For det tredje: hvis du ikke bryr deg hvorfor tar du deg så nær av hva jeg sier. Slutt å grin n00b!!

 

Hva gjør du egentlig inne her??? Sikkert ikke gamle karen :rolleyes:

GTti

244Rat 1975

FUNKSJON FØR FORM

Daihatsu Modifiers Scandinavia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by MMORE

Er det du som har modda den??? Ikke for å være frekk, men håper det var kødd. Den ser jo ut som ei servelatpakke.

He he he! Kongebra sagt! Servelatpakke! Hehehehe!

JN Racing:

http://home.broadpark.no/~dhnielse/

 

Team Lotus Norway:

http://team-lotus.nu

------------------------------------------------

* 05' Citroën C4 VTR Coupé

* 87' Citroën AX Rally Gruppe N1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by MMORE

 

For det første: heter det mitt beste og ikke min!!!

For det andre: MMORE skrives med store bokstaver!!!

For det tredje: hvis du ikke bryr deg hvorfor tar du deg så nær av hva jeg sier. Slutt å grin n00b!!

 

Siden 99% av dine fattige 7 poster er reint piss mmore (ja, med små bokstaver med vilje :rolleyes: ) så tror jeg at du ska gå tilbake til Counter-Strike å la være og poste på et seriøst bilforum.

 

Hvor gammel er du? 14?? n00b... HAH.. :rolleyes:

 

Anyway.. AMG, jeg synes bilen ser bra ut jeg.. selvfølgelig så er det et par småting som kunne vært annerledes, men så lenge du har gjort ditt beste så er det helt konge :)

 

Øvelse gjør mester vet du ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til MMORE

Syns også du kunne holde deg til saklige kommentarer. Kritikk er vel og bra det, vel og merke så lenge den er saklig..... Og forresten, tror det er copyright på nicket ditt, er vel kanskje en cdr-produsent det.... Med tanke på det er du hvertfall ikke eldre enn 14... Skulle likt å sett dine photshop mods når du klager slik på andre. Jeg vet jeg ikke kan det og hakker derfor ikke ned på andre... SKJERP DEG!!!!

2010 Peugeot 207 Feline (nr. 41/80) 1.6 HDI

 

x- 2003 BMW 316i Touring | x- BMW 318i Cab 92' | x- Ford Sierra Cosworth 4x4 90'| x- VW Golf GL 89' | x- Ford Sierra 2.0iS 86' | x- Ford Sierra 2.0CL 87'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by MMORE

 

For det første: heter det mitt beste og ikke min!!!

 

noe du lærte på skolen i dag?

 

For det andre: MMORE skrives med store bokstaver!!!

 

er det et stort problem for deg, at han brukte små bokstaver? tror ordene uttales likt uansett, men det lærer du om et par år, veslegutt

 

For det tredje: hvis du ikke bryr deg hvorfor tar du deg så nær av hva jeg sier. Slutt å grin n00b!!
'

 

bedre å være n00b enn 14 og frekk i kjeften...

// Fredrik Olastuen //

 

---------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by MMORE

 

For det første: heter det mitt beste og ikke min!!!

For det andre: MMORE skrives med store bokstaver!!!

For det tredje: hvis du ikke bryr deg hvorfor tar du deg så nær av hva jeg sier. Slutt å grin n00b!!

 

Siden du er et selvoppnevnt talent i skrivekunstens verden, har du tilfeldigvis hørt om noe som heter overbruk av utropstegn?(!?!?!?!?!?!?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by miCro

 

Siden du er et selvoppnevnt talent i skrivekunstens verden, har du tilfeldigvis hørt om noe som heter overbruk av utropstegn?(!?!?!?!?!?!?)

 

HAHA

2010 Peugeot 207 Feline (nr. 41/80) 1.6 HDI

 

x- 2003 BMW 316i Touring | x- BMW 318i Cab 92' | x- Ford Sierra Cosworth 4x4 90'| x- VW Golf GL 89' | x- Ford Sierra 2.0iS 86' | x- Ford Sierra 2.0CL 87'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by MMORE

 

For det første: heter det mitt beste og ikke min!!!

For det andre: MMORE skrives med store bokstaver!!!

For det tredje: hvis du ikke bryr deg hvorfor tar du deg så nær av hva jeg sier. Slutt å grin n00b!!

 

Er faktisk flere skriveleif her:

 

For det første: Heter det mitt beste og ikke min!!!

 

For det tredje: Hvis du ikke bryr deg hvorfor tar du deg så nær av hva jeg sier.

 

Slutt å grin, n00b!!

 

Jez... der var jeg ferdig med kveruleringen.. Og mmore, gå og legg deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MMORE: Hvis du ikke har fått med deg det folk prøver å få pressa inn i det lille nøttehodet dit nå, så vet jeg faktisk ikke:rolleyes:

 

dette er et seriøst bilforum, og da passer det ikke at noen (som deg i dette tilfelle) skal lage sur stemning når en person prøver å få konstruktive tilbakemeldinger på arbeidet han har gjort. resultatet blir ikke noe bedre hvis du bare skal slenge dritt. skjønner du?

 

og med andre ord, det er nok du som er NOOB

 

IDIOT:rolleyes:

E30 323tic

[x]E30 325i 4d

[x]88 ascona c

BMW E30 Entsuiast? Klikk her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by MMORE

 

For det første: heter det mitt beste og ikke min!!!

For det andre: MMORE skrives med store bokstaver!!!

For det tredje: hvis du ikke bryr deg hvorfor tar du deg så nær av hva jeg sier. Slutt å grin n00b!!

 

fjortisser ass

2x W210 Mercedes E220 CDI

1x S 210 Mercedes E220 CDI

1x W211 Mercedes E270 CDI

1x E36 BMW 316i 1,8 122hk

 

www.BMWguiden.no

www.Mercefreaken.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok ok ok ok... ro ned da!!! :( Noen må jo si noe, alle sier jo den var drit bra osv. Blir han flinkere av det?? Neppe(Leter dere langt inne i dere selv finner dere ut at den ikke var dritbra, men kanskje bare grei... ). AMG du er heller ikke et englebarn, sier alltid at andres modder er dårligere en orginalen. Og du som sa noe om 7 posts, hva har det med saken å gjøre? Skal ikke si no mer nå jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår