Paskrede Skrevet Juni 25, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2011 Heihei, snart ferdige med anlegget mitt trur eg :-D Kom til å tenke på remoten, rekna med den skal koblast på cd spelaren slik at den får strøm samtidig som cd spilleren. Men korleis koblar eg den på den eventuelle ledningen? Ditta skjønna eg ikkje... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Juni 25, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2011 Du skal ha en egen ledning fra cdspillerens remoteutgang, og til remote på forsterkeren. Ledningen på spilleren er som regel blå/hvit ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paskrede Skrevet Juni 26, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2011 Okay, takk. men til neste problem: Korleis koblar eg meg på den ledningen på spilleren??? :-D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Juni 26, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2011 Med en kabelsko feks?? En helt vanlig skjøtehylse som klemmes på... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paskrede Skrevet Juni 27, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2011 imstupidhahaha, okay so långt tenkte ikkje eg ;-) imstupid Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg