ThomasEK Skrevet Juli 17, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2011 Jeg motiverte ingen til å leke politi, prøvde bare å få fram skylden til mc-føreren. Istedenfor at alle skal klage på bilisten som faktisk ikke gjorde noe galt, gjelder Hansen. Jeg slipper gjerne forbi mc'er jeg, syns det blir litt skummelt når jeg ligger i 80 og kommer en til flere lastebiler imot og sykkelen fortsatt kjører forbi. Altså mellom bilen min og lastebilen på den gulestripa, men prøver å presse meg så langt det går til den hvite stripa.. Men sitter som regel å banner å steike etterpå. For er jo absolutt ikke rett kjøremåte! men men.. Folk for ha forskjellige meninger. Men hadde noen stoppet meg for at jeg hadde hindret dem i å ta en dum forbikjøring........................................ Medlem av Østfold Gatebilklubb: http://www.gatebilklubben.no/ Moderator på StreetMeet http://www.facebook.com/ChryslerStratusNeonSebring Vår neon :) "If in doubt, flat out!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Juli 17, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2011 (endret) haha her er det i grunn DU som er en jævla kløne! først og fremst ser jeg ingen problemer med å sleppe forbi MC. samma faen hvor det er.. og du fikk som fortjent i grunn.. han ville ikke kjøre videre forbi fordi han nå lå forran deg og sinka med vilje! men så lurer jeg på.. *visket bort* Endret Juli 17, 2011 av henne Ro ned litt på det irrelevant usaklige. Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Juli 17, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2011 du skla i grunn værre glad det ikke var meg du møtte. for jeg hadde nok passert deg på hjulet mellom betongblokkene! Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjii Skrevet Juli 18, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2011 assa er jævlig irriterende med sånne som dere, de som skal bry seg om alle andre...slipp han forbi da han vil forbi, om han vil kjøre i 200km/t så får han bare gjøre det da! ___________________ - 200sx s13 -(x) Nissan 300zx -(x) Husqvarna 125 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet Juli 18, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2011 Haha, jeg har ventet på en komentar fra Drifty her...og så kom den! Sikkert du som passerte på motarden ;) Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbowrx Skrevet Juli 18, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2011 Det er folk med samme holdningen som drft, som ikke har noen verdens ting å gjøre på veien! Med denne holdningen ute på veien er du en potensiell morder... 1993 Opel Omega 3.0 24v (X) 1993 Opel Omega "kawamega" 2.0 isbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Juli 19, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2011 og du er offisielt tilbakestående.. Eeneste jeg klarer å myrde er meg selv på en mc. hverken mer eller mindre! Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Juli 19, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2011 Skal tro om mister dinglepung noen gang blir voksen? 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Juli 19, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2011 Tenk så deilig det hadde vært om... *oops* kom visst borti stengetrådknappen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg