benredik Skrevet Mars 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2004 Originally posted by millhouse Chello = Kabel nett.Itte no dsl der nei ah. my bad :) Siter -93 Audi 80 2.0E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet Mars 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2004 Hehe. Var det ikke Windows Me som som fjernet ca 130mb ram når man starter maskina? Såvidt jeg husker bruker den opp ca 130mb ram når den starter opp, uten å benytte den brukte ram`en til noe som helst..... Hos microsoft sitter det noen smarte sjeler. (Det værste er at det faktisk gjør det :( ) Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hercem Skrevet Mars 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2004 La oss diskutere Windows ME :) Jeg har bra erfaringer.... Kan ikke noen heller stenge denne tråden.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ClusterOne Skrevet Mars 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2004 Siden sist har jeg har prøvd å bytte kabelmodem, nettverkskabel, systemgjennoppretting og recovery (sletta alt og innstallert Xp på nytt) uten at noe hjalp. Har ringt Norman support og spurt om noen av oppdateringene der kunne ha gjort noe med brannmur innstillingene, og har t.o.m forsøkt å bare slette hele Norman uten at det hjalp. Så til mandag nå bærer det inn på verksted med Laptop'en for å bytte hovedkortet og nettverkskortet for 2 gang siden oktober i fjor. Får håpe det blir bra denne gangen.. selv om jeg blir uten data og daglige timer på forumene da i minst ei uke. Det er det jeg gruer meg mest til :D Siter Volvo V70 D5 Premium 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
duxx0 Skrevet Mars 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2004 Originally posted by Øyvind.H Hehe. Var det ikke Windows Me som som fjernet ca 130mb ram når man starter maskina? Såvidt jeg husker bruker den opp ca 130mb ram når den starter opp, uten å benytte den brukte ram`en til noe som helst..... Hos microsoft sitter det noen smarte sjeler. (Det værste er at det faktisk gjør det :( ) høres mest ut som du har satt en maxlimit enten i bios eller i boot.ini fila. men altså forsvinner (sånn at når du trykker Windowsknapp + pause/break) og under computer står det pcen din -130mb ram? eller? Siter Internetporrmissbrukare Kjør hardt, kjør stil, kjør bæbu-bil :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet Mars 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2004 Har ikke WinMe lenger, men jeg vet microsoft gjorde programmeringsfeil som resulterte i at ram ble resververt uten at den ble brukt. Hadde nok ikke satt en maxlimit i bios eller i boot.ini nei, har mer peil enn som så. Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg