Biggen13 Skrevet Juni 20, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2011 Hei Jeg er på jakt etter 2 nakkestøtter til baksetet på en 2001 mod Tahoe. 20 cm mellom stengene. Helst grått skinn, men ingen betingelse. Alt av interesse. Noen som vet hvor jeg kan få tak i dette? Skal på ferie om 3 uker, og skulle absolutt hatt det før den tid. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maldal Import Skrevet Juni 20, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2011 Du kan jo skjekke ut disse. http://www.baksetespesialisten.no/ Viss di ikke har så kan du sende meg en e-post så skal eg sjekke opp andre leverandører :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Biggen13 Skrevet Juni 20, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2011 Har sjekket med både baksetespesialisten og Billåven, og de har bare komplette seter. Ikke løse nakkestøtter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg