keon2k Skrevet Juni 19, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2011 (endret) Ting som er gjort med bilen: - Montert justerbart senkesett - Montert stort luftfilter - Montert sportseksos - Bygget reflekskasse i bagasje rom - Montert 18" Vertini felger - Nye hovedlykter & baklykter - Lakert front emblem - Montert spoiler - Montert stylingkit - Byttet ut alt av høytallere osv.. i bilen - Montert 2.DIN spiller - Nye speil, like stor på begge sider + lakkert de. - Hel lakkert bilen i blå highline farge med litt ekstra glans + pearl effect - Montert luftinntak på panser - Lakkert motorrom Ting som skal gjøres: - Sote rutene bak - Kommer flere bilder når fin været kommer :) Endret September 2, 2011 av keon2k Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EsHernes Skrevet Juni 29, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2011 Hei! :D Veldig fin bil.. Men må bare spørre du som har en 1.6liter.. Er den daug?? Eller er det grei aks på den? Tror jeg skal kjøpe meg bora til førstebil:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
keon2k Skrevet Juli 2, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2011 Sorry for treige svar, er en 1.6L ja. Den er ikke sånn direkte "dau" men er heller ikke den sprekeste bilen. Var overrasket over at den flyttet litt på seg. Jeg gikk jo fra Audi A4 1.8T 200hk til VW Bora 1.6L 100hk. Og stoooor forskjell, men vil si jeg likte Boraen myyye bedre selvom det er bedre guff i audien. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tcfoldnes Skrevet Juli 11, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2011 (endret) Fet bil :) Ser du er fra Bergen, mener jeg har sett noe liknende i under-garasjen på Sartor Senter for noen mnd siden, kan det stemme? Update: Har sett deg to ganger nå de siste dagene :) Endret Juli 13, 2011 av Tcfoldnes Siter Audi A4 2009 2.0 TDI S-Line VW Bora 00'(Solgt) | VW Passat 96' Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
keon2k Skrevet Juli 16, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2011 Stemmer det ja :) Har stått der ett par ganger :) Regner med du holder til på foldnes? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
keon2k Skrevet Juli 18, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2011 På tide med en liten oppdatering! Ene forsterkeren som driver alle høytallerene tok kvelden her om dagen så slo til og kjøpte meg en "DLS Performance CA41" http://www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt=7792&katid=35&mid=m436&id=&vn=736 Blir til og oppgradere subforsterkeren også. Står for øyeblikket 4x 12" Magnat 1500w elementer bygget i bagasjerommet som skulle hatt en ny forsterker :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
keon2k Skrevet Juli 18, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2011 Har endelig mottatt sideskjørtene og hekkskjørtet men må få det lakkert! Også har jeg fått grøftelysene fra USA! Alt monteres likt, har kjøpt nye enderør til eksosen også. Tenkte og kjøre dobble rør. http://norskbildelesenter.no/?Bilmerke=4&Bilmodell=20&Arsmodell=2000&R_Time=233311&Forside=&Varegruppe=440 http://norskbildelesenter.no/?Bilmerke=4&Bilmodell=20&Arsmodell=2000&R_Time=233311&Forside=&Varegruppe=489 Også tenkte jeg og bestille chrome speil, noen og anbefale? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tcfoldnes Skrevet Juli 19, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2011 Du vet nok hvem jeg er ja :P Mye kostet grøftelysene da? Siter Audi A4 2009 2.0 TDI S-Line VW Bora 00'(Solgt) | VW Passat 96' Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
keon2k Skrevet Juli 19, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2011 Ja vet hvem du er, har vell gått i paralell klasse med deg om jeg husker riktig. Betalte 400,- ca for de. Har ikke montert de enda, gjøres iløpav dagene :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tcfoldnes Skrevet Juli 20, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2011 Stemmer det ja :P Link til hvor du kjøpte de? Siter Audi A4 2009 2.0 TDI S-Line VW Bora 00'(Solgt) | VW Passat 96' Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
keon2k Skrevet Juli 21, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2011 Hva mener dere ville passet best? Chrome Speil eller Blåe speil som står på nå? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg