andreasbj92 Skrevet Juni 18, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2011 Hva skal man si, når man får seg bil kommer problemene.. Men uansett. Senest på fredag kom problemet, når jeg gasser på for å komme opp i høyere hastighet ristet det i hele bilen, nesten som en dieselbil som er i feil gir for høyt f.eks. Det er som regel under 2000 omdreininger og opp til 2200. Bilen stopper ikke, men den rister ufattelig mye og den sliter med og komme opp i fart og dersom det kommer en oppoverbakke må man gire ned. Noen som har noen forslag:)? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Juni 19, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2011 Defekt LMM? For å få svar på motorproblemer, oppgi årsmodell og hvilken motor det gjelder, aller helst motorkoden. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreasbj92 Skrevet Juni 20, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2011 Hvor står motor koden? Det er en Vw golf 1998 modell, 1,6l Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Juni 20, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2011 Motorkoden står som regel øverst på blokka, rett under tennplugg 3 sånn ca. En diagnose kan nok forteller deg hva som feiler bilen. Som sagt, tipper LMM tuller, prøv å rense den. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreasbj92 Skrevet Juni 20, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2011 Kan prøve på det:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennarn Skrevet Juni 22, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2011 Samme problem som min golf, skifta lmm uten noe som helst håp så skifta jeg veivakselsensor, da blei det jaggu meg saker! Siter (x) Ford Sierra 2.8 V6 (x) Vw golf 3 1.9 TDK (x) Mazda 323 1.6 (x) Vw golf 2 1.6 (x) Seat cordoba 1.6 (x) Vw vento 2.0 (x) Vw golf 3 1.9D (x) Vw golf 2 GTI ( ) Audi 80 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olegre Skrevet September 23, 2011 Rapporter Share Skrevet September 23, 2011 Samme problem som min golf, skifta lmm uten noe som helst håp så skifta jeg veivakselsensor, da blei det jaggu meg saker! Hvor kjøpte du denne? Og hvor stor er prisen? Siter Golf 1 Cab. 1,8 1991 (sommer) Golf 4 1,6 2001 (vinter) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg