Torfinn Skrevet Mars 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2004 Lurer på om det er noe fordel å ha kasse på 6*9 høytalere som står i hattehylla. Merker at det faktis kommer mer og tydlig bass når det er litt bagsje i bagasje rommet, så jeg tengte at jeg kanksje skulle lage til noen kasser til høytalerene? Lurer på hvor stort volum de trenger, eventuelle tegninger på nett til kassene? Har noen standard Sony høytalere (kan finne spekk hvis det trengs) Takk for tips Torfinn Siter ---||--- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Mars 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2004 kan jo bli stort volum i et bagasje rom, så viss du merker forskjell ville jeg ha gjort det. kassene trenger ikke være så store. kanskje ca 8L? Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tOFFY Skrevet Mars 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2004 Originally posted by Torfinn Lurer på om det er noe fordel å ha kasse på 6*9 høytalere som står i hattehylla. Merker at det faktis kommer mer og tydlig bass når det er litt bagsje i bagasje rommet, så jeg tengte at jeg kanksje skulle lage til noen kasser til høytalerene? Lurer på hvor stort volum de trenger, eventuelle tegninger på nett til kassene? Har noen standard Sony høytalere (kan finne spekk hvis det trengs) Takk for tips Torfinn Jeg lagde kasse til 6X9" MDS for noen år siden. 10L trykk, fikk en fin og presis bass. Jeg var veldig fornøyd med mellomtonen som kom mye bedre fram. Disse 6X9" var de drit billige som en kjøpte på svinesund. T.... Siter T.... http://privat.bluezone.no/steinsland/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg