Rasjima Skrevet Februar 1, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2012 Stemmer, men selger han enda 55w? Og er det bare å koble de LED kjørelysa fra biltema inn på parklyse og ingenting mer? Siter 2002 - Toyota Hiace 2,5 l Turbo diesel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kentommy Skrevet Februar 1, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2012 Ja, er bare å koble de rett på park. Følger med et ledingsnett for å koble ut hovedlys når de er på, men drit i det :p Stiligere når di lyser samtidig med hovedlys når de er i bruk :-) Ja, han selger 55w men det koster litt mer.. Kost heller på deg Bi-Xenon i hovedlys, før du koster på deg ei løkt te :p Gjør seg mye mer :D Siter 05' Toyota HiAce 2.5 D-4D! 00' Mercedes-Benz E200 Elegance S210! BoligPartner v/ Ken Tommy Fredriksen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rasjima Skrevet Februar 1, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2012 ÅJA , hadde egentlig gnisten på ei lykt men hjelper det mye med bi-xenon i hovedlyktene? hvor får jeg kjøpt det ? Siter 2002 - Toyota Hiace 2,5 l Turbo diesel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kentommy Skrevet Februar 1, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2012 Ja, hjelper en del :-) Du slepper også den blandinga med blått lys fra tusenmetere og gult fra hovedlys :p Også ser det grise bra ut ;-) Troll Tuning har det :-) Koster 900,- Siter 05' Toyota HiAce 2.5 D-4D! 00' Mercedes-Benz E200 Elegance S210! BoligPartner v/ Ken Tommy Fredriksen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rasjima Skrevet Februar 1, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2012 Hehe åja, lett å montere? og er det lov på hiace når lyktene ikke justerer seg automatisk? Siter 2002 - Toyota Hiace 2,5 l Turbo diesel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kentommy Skrevet Februar 1, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2012 Ja, er lett å montere :-) All ettermontering av xenon er ulovlig :p Hvis ikke løkta er godkjent for xenon da.. Men de er ikke like strenge på det når det kommer på tusenmetere. Jeg blei stoppa av satans vegvesen i Bergen engang, å da fikk jeg bare mangel på at det var 3 stk, og at jeg hadde xenon i hovedlys. Så måtte sette inn vanlige pærer i hovedlys, og fjerne ei løkt. Sa ingenting på at det var xenon. Kanskje for at det var blått glass i utgangspunktet? :p Han var hvertfall grei :p Svogern min blei også stoppa engang.. fikk ikke mangel på xenon i tusenmetere.. Kun for nærlys (VW Transporter) Og han hadde hvitt glass som deg. (Bosch Navigator) Siter 05' Toyota HiAce 2.5 D-4D! 00' Mercedes-Benz E200 Elegance S210! BoligPartner v/ Ken Tommy Fredriksen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rasjima Skrevet Februar 1, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2012 høres bra ut men er mest gira på å gjøre ferdig fangeren me 3 lykter og hive på led lysa bare for å gjøre ferdig d jeg bjynte på :p i første omgang Siter 2002 - Toyota Hiace 2,5 l Turbo diesel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kentommy Skrevet Februar 1, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2012 Blir nok bra det og :-) Alle god ting er 3 :p Hvor i fangern monterer du LED lysa? Siter 05' Toyota HiAce 2.5 D-4D! 00' Mercedes-Benz E200 Elegance S210! BoligPartner v/ Ken Tommy Fredriksen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rasjima Skrevet Februar 1, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2012 Haha stemmer det :) Men får nå se det ann litt! Vet ikke helt nå, etter q fangeren kom på ble det litt mindre plass, men blir kanskje under fangeren eller noe sånn Siter 2002 - Toyota Hiace 2,5 l Turbo diesel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kentommy Skrevet Februar 1, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2012 Okei :-) Vil ikke kjøpe igjen tåkelysa mine da? hehe Siter 05' Toyota HiAce 2.5 D-4D! 00' Mercedes-Benz E200 Elegance S210! BoligPartner v/ Ken Tommy Fredriksen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rasjima Skrevet Februar 1, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2012 Neeei :P trur ikke det må få på led'a =) Siter 2002 - Toyota Hiace 2,5 l Turbo diesel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rasjima Skrevet Februar 2, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2012 Når det skal kobles opp en til lykt, er det bare å koble en kabel på en av de pinnene på relèet der det allerede er koblet på en lykt, og bare legge trafoen utpå der? Siter 2002 - Toyota Hiace 2,5 l Turbo diesel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kentommy Skrevet Februar 2, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2012 Jess :-) Hvertfall sånn jeg har gjort det :-) Er så lite watt i pærene så det tåler rele'et :-) Siter 05' Toyota HiAce 2.5 D-4D! 00' Mercedes-Benz E200 Elegance S210! BoligPartner v/ Ken Tommy Fredriksen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kentommy Skrevet Februar 4, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2012 Ska ikke du ha tak noen felger til bilen din? Samme felgene som jeg har for 3000,- minus pruting hehe.. http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=33038634 Siter 05' Toyota HiAce 2.5 D-4D! 00' Mercedes-Benz E200 Elegance S210! BoligPartner v/ Ken Tommy Fredriksen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rasjima Skrevet Februar 4, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2012 åå di fristet, hvor mye blir det i dekk?, :) Siter 2002 - Toyota Hiace 2,5 l Turbo diesel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg