Gå til innhold

Felg på corrado

Ranger emnet


JuB

Anbefalte innlegg

  • Svar 121
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by JuB

Sånn, nå fikk jeg sett på dem.. Så jo okay ut de da.. Men må vente til jeg får noen bilder av borbet T felgene.

Hvorfor selger du ikke med dekk?

 

 

Dekkene ble lovt bort i fjor, til en kompis som gjorde noe arbeid for meg. Jeg kunne ikke kjøre med 215/40/16 på polo'n, men måtte ned i 195, så derfor måtte jeg ha nye dekk, og lovte han dekka for jobben. Derfor er felga uten dekk.

 

De er ikke så ulike Borbet felga egentlig, bortsett fra at de er helt strøkene da, selvsagt...hehe..

 

Neida, men ta deg en tur inn til byen her, før du kjøper felg, så får du sett felga i levende livet også...

Assholes in the rearview mirror are closer than they appear.

- -91 VW Corrado G60 "dyret"

X -89 VW Corrado G60

X -97 Polo 6N 16V

X -91 Corrado G60 "dyret"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nå vært på Gromstad auto med bilen, eller var bare innom der. Spurte litt angående g-laderen, men de viste knapt hva det var..:eek:

 

Så fikk jeg en til å se på motorfestene, han sa at man så det med engang om de var gående, så vi sjekket dette. Det så bra ut sa, var en slags veske inne i "putene" eller hva han kalte det. Så det så fint ut..:)

 

Angående felger venter jeg på bilder fra CorraDon..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by JuB

Har nå vært på Gromstad auto med bilen, eller var bare innom der. Spurte litt angående g-laderen, men de viste knapt hva det var..:eek:

 

Så fikk jeg en til å se på motorfestene, han sa at man så det med engang om de var gående, så vi sjekket dette. Det så bra ut sa, var en slags veske inne i "putene" eller hva han kalte det. Så det så fint ut..:)

 

Angående felger venter jeg på bilder fra CorraDon..

 

Det var jo bra da. Skjønner ikke helt hva som var gærnt når jeg kjørte bilen, da var det no jævlig galt der under hood'n..

 

Det ristet og smalt som aldri tidligere, så jeg var bombe sikker..kan være han har byttet?? Vet ikke, noe stemte i allefall ikke..men godt du slipper den turen der også, å måtte bytte motorfester..

Assholes in the rearview mirror are closer than they appear.

- -91 VW Corrado G60 "dyret"

X -89 VW Corrado G60

X -97 Polo 6N 16V

X -91 Corrado G60 "dyret"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by JuB

Jupp, han sa ikke noe om bytte.. Men kommer en liten "knakk" lyd eller hva skal jeg si, når jeg skal få bilen i fart fra null.. Han sa det kunne være normalt..:rolleyes:

 

Jeg tenker mer på hva som skjer når du slipper gassen, på vei ned påkjøringen til E 18-

 

Jeg kjørte av med innkjøringen til Fevik, Grimstad siden, og kjørte bilen i svingene, slapp jeg gassen, smalt det..

 

Vell, vell..godt det ikke var noe bøgg da..

Assholes in the rearview mirror are closer than they appear.

- -91 VW Corrado G60 "dyret"

X -89 VW Corrado G60

X -97 Polo 6N 16V

X -91 Corrado G60 "dyret"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by JuB

Tar meg en tur senere og svinger og slipper gassen, testet litt med andre ord..:)

 

Gjør det...jeg prøv bare å dra på fram, slipp gassen, og gi gass igjen..

 

Mener da at jeg ikke drøte det..vell vell..;)

Assholes in the rearview mirror are closer than they appear.

- -91 VW Corrado G60 "dyret"

X -89 VW Corrado G60

X -97 Polo 6N 16V

X -91 Corrado G60 "dyret"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by JuB

Jupp, han sa ikke noe om bytte.. Men kommer en liten "knakk" lyd eller hva skal jeg si, når jeg skal få bilen i fart fra null.. Han sa det kunne være normalt..:rolleyes:

 

Har hatt dette på begge mine Polo'er. Det har vært hhv utslitt stabstag foring, og utslitt fjærbeinslager/bærekule.

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mulig jeg skal selge felgene mine, er veldig usikker da, men hvis du kommer med en bra bud skal jeg vuredere det.

 

hvis du leter litt her http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=28067 , så finner du bilder av bilen, er den sorte..

 

Strøkene felger med bra falken dekk.. 17"

- Audi 80 B4

x VW Corrado G60 1991

x -VW Boble Roadster cab 1972

x - Chevrolet G20 Starcraft 6.2D (fet russebil!) http://www.studio84.tk

x -VW Golf IV 1.6 1999

x -Honda prelude 2.0i 1996

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår