reyes Skrevet Juni 10, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2011 Hei. 2000 modell 1.8 Mondeo. Sto i kø her forleden og oppdaget temp. nålen var på vei mot rød feltet, skyndte meg å skrudde coupe viften på maks slik at varm luften slapp inn i coupen. (Det ble latterlig varmt for meg:P), men det er nødløsningen. Pratet med en fra Ford og han sa at man ikke bytter termostaten så lenge jeg får varm luft fra bilen. Det er en temp. giverenhet som skal byttes. Fikk delen med hjem og skiftet på 5 min. Så sto jeg i kø igjen og gjett hva, nålen var på vei mot rød feltet og jeg måtte bruke nødløsningen!! (Uutholdelig) Koplet viften direkte til et batteri og den fungerer som bare det, og jeg har ikke lekkasje på systemet. Hva kan jeg gjøre nå? Vurderer å lage en bryter på viften så jeg selv kan bestemme! Andre som har opplevd lignende? Takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg