DaButcher Skrevet Mars 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2004 Originally posted by Breisladdern hehe digger det elementet ditt olav! Foresten kunne du poste det bildet av den kassa med 10" +2x 6*9" ? Er det 6*9 i hattehylla og 10" som peker mot baggasjen da? ¨ jeg formulerte det kanskje litt dårlig.. det jeg mente: 10" i hattehyllen og / eller 6x9 (uten å bruke bagasjerommet). en sub vil jo blåse ut elementer om du bruker bagasjen til de også!! som du ser her, er det en plate over hattehyllen, som da blir en "kasse". jeg kjørte diskanter i hattehyllen også, samt 6.25" i dørene bak. i dørene fremme, kjørte jeg diskanter, 4" og 6.25". i bagasjen hadde jeg 15".. merkene var: * Earthquake * Focal Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
62deluxe Skrevet Mars 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2004 Originally posted by Tovik ska måle seinar i dag.. kordan kasse hadde du før? har du mål på denne? hvor store element hadde du? holder på å skal bygge ny kasse i biln min.. Kom aldri noe mål mellom innerskjermene på 740 noen andre som kan hjelpe meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Mars 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2004 Originally posted by 62deluxe Kom aldri noe mål mellom innerskjermene på 740 noen andre som kan hjelpe meg a) gå til en venn sin 740 b) gå til noen som leier ut 740 og si du må måle bagasjen for å se om den har stor nok plass til å frakte noe du skal frakte c) gå til en hugger og si du trenger mål av bagasjen jeg mener noen i threaden sa 105cm?? Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg