bakken12 Skrevet Juni 8, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2011 Hei. jeg har en citroen xsara 2004 modell. i dag da jeg kjørte hjem, skulle skifte gir, pluttselig begynte motor lampa å lyse, bilen fikk et lite napp, og alle gir uansett hvilket, ga veldig lite gass, virket som om alle gir var første gir, bare at det nappet ikke da jeg gasset. den bare seig ned i fart... tok å skrudde av tenningen og på igjen og da virket den helt fin igjen, utenom at motor lampa lyser. så noe galt må det være. har vært borti dette på en annen bil jeg har hatt også, men husker ikke hva utfallet ble. på forhånd takk for alle svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Juni 8, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2011 Det er bare å oppsøke verksted for diagnose/feilkodeutlesing. Alt annet blir gjettelek. :) Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Juni 8, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2011 Som Mondeo sier er det bare å komme seg på verksted for diagnose/feilkoseutlesning. Vet ikke hvordan franskmenn praktiserer det, men blant føre-var-tyskere så er en lysende motorlampe (omtrent hos alle merkeverksted) tauegrunn, tilfelle rottefelle man fucker bilen totalt ved å kjøre den. Selv også om den er kjørbar der og da. Man vet jo ikke om det er noe alvorlig eller noe mini-greie som coil eller lignende. Lykke til! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Juni 8, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2011 feilkoseutlesning... Den var jo ny, men potensielt er det jo stas om man uansett kommer billig fra det og alt føles veldig bra etterpå. ;) Mente feilkode. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Juni 8, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2011 Typisk kvinnfolk. Vil ha kos hele tiden... :hug: :D Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg