A.M.T Skrevet Mars 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2004 Heisann! Jeg lurte bare på hvilke cd/mp3 spillere og eventuelt hvilke subwoofere dere bilanlegg enthusiaster vil anbefale Pris mellom 5000 - 7000,- (cd spiller) Ca. 2500,- (sub) Siter Mazda 323 4x4 GTX Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
62deluxe Skrevet Mars 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2004 Har akkurat kjøpt Alpine 9812, rå spiller med motorisert front vinkler på fronten om du må ha spilleren litt langt nede. Stor innebygd forsterker som faktisk krever egen strømkabel fra batteriet. Dette gjør at en kan drive ganske store frontsett med kontroll. Spiller mp3, WMP. Spilleren koster vel ca 4900, men leter du litt rundt burde du finne en brukt eller demo til ca 3500. Lykke til jeg er storfornøyd. Sub der ville jeg godt for noe pent brukt, får mye forpengene av merker som MTX,RF,JBL,Focal osv har sikkert glemt mange. Men pass på at elementet lar seg drive med den forsterkeren du har. Om du er int så har jeg en JBL GTI 12 1000Watt til salgs, spiller helt rått gi bud. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bisarre Skrevet Mars 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2004 Spillere: Clarion, Alpine, Rockford, Pioneer... Spillere i den prisklassen SKAL være gode, nesten sama hva. Sub... Bør vite hva du skal drive den med. Hvor mange watt RMS, f.eks... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ClusterOne Skrevet Mars 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2004 Originally posted by 62deluxe Om du er int så har jeg en JBL GTI 12 1000Watt til salgs, spiller helt rått gi bud. Er det den som er i kasse? Hva starter budene på og hvor gammel er den? Siter Volvo V70 D5 Premium 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
62deluxe Skrevet Mars 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2004 Det er ikke den nye typen som ser ut som en rakett, er vel blitt noen år gammel. http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=26785 http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=10775480&ListingType=0&ListingSort=1&PageNum=3&Catg=11956 Leveres med gitter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SupraTurbo Skrevet Mars 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2004 Hei skal selge min JVC spiller. Kostet 4600,- ny men selger den for 3500,- Jvc KD-LH2000R Spilleren har fargeskjerm og tar selvsagt mp3. Ellers er den på 4x50watt, fjernkontroll, egen sub utgang og linje inngang. Spillern kan skimtes her Siter My supra against that.....? Hahaha....! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[Lydfabrikken] Skrevet Mars 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2004 Skaffer alpin spiller CDA-9812R http://www.nrg1.com/Lava/Alpine/CDE-9812RR.htm pris 4795 NY Siter Ingen over, all under Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
62deluxe Skrevet Mars 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2004 Ja akkurat den der, genial spiller litt tung og lære men kommer seg etter hvert. Viktigst av alt, den har 3 4V utg. front rear sub. Om du ikke vil bruke den innebygde forsterkeren så kan den skrus av. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg