oddslef Skrevet Juni 7, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2011 Hei! Min 08.mod mondeo stv 1.8tdci sliter med å starte når motoren er kald. jeg vrir rundt nøkkelen og bilen starter og går i 2 sekunder. prøver flere ganger uten med samme resultat. må hjelpe den med gass samtidig som jeg vrir nøkkelen for å få den til å starte. noen som kan tenke seg hva problemet kan være? mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Juni 7, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2011 En bitteliten drivstofflekkasje kanskje, slik at dieselen renner tilbake i tanken når bilen står. Eller noe helt annet:) Feilkodeutlesing er tingen Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddslef Skrevet Juni 7, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2011 får kjøre innom forhandleren imorgen. Har jo bare hatt bilen i 6dager ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg