Gå til innhold

Sidemarkeringslys V40

Ranger emnet


flashboy91

Anbefalte innlegg

Hei tenkte å bytte ut de upassende oransje lysene med eventuelt disse:

http://bcb.no/Default.aspx?tabid=113&txtSearch=10.52044%2f45S&List=1&SortField=ProductName&ProductID=18750

 

Eller disse:

 

http://bcb.no/Default.aspx?tabid=113&txtSearch=10.52044%2f45&List=1&SortField=ProductName&ProductID=18749

 

Har mest lyst på de som er svarte.

Er disse lovlige? Noen som har de på bilen så jeg kan se hvordan det ser ut? Har svart v40 så må jo bli tøft med sota lykter :)

 

Hilsen Erik

Mitsubishi Carisma 98 mod, Skal selges.

Har Volvo V40 2004 modell :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SC-styiling har faktisk litt billigere, dog uten frakt. Så ikke om det var med frakt?

Sidemarkeringslys er vel såvidt jeg vet noe som produsenten velger å sette på selv, ikke noe som går under lover og regler. Altså, du kan bruke egentlig hva du vil. Så lenge lysene ikke er plagsomme for andre bilister. Ergo, du kan bruke sota om du ønsker. Har tenkt til å ha det samme på min mørkeblå v40 om en kort stund.

 

edit: btw, litt rar den scstyling.no sida. du må direkte inn på undergrupper for å få opp produkter.. Så er litt forvirrende til og begynne med..

Mine biler:
'96 Toyota Carina E *SOLGT*
'96 Volvo S40 *SOLGT*
'02 Volvo V40 *BYTTET*

'94 Volvo 850 *VRAKET..*
'04 VW Passat *MIN*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja siden var litt rar også med tanke på at jeg kun kunne betale oppgrav, er usikker på om frakt kommer i tilleg, husker ikke hva det sto om det, men det lå i alle fall ikke i prisen. Men de sota lysene er bestilt :) Blir tøft

Mitsubishi Carisma 98 mod, Skal selges.

Har Volvo V40 2004 modell :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår