sonjo Skrevet Juni 6, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2011 jeg er på utkikk etter 17-18" felger boltsirkel: 4x114,3. håper noen kan hjelpe meg med å finne noen fine felger:) gjerne med sommerdekk (ikke bredere enn 215vil unngå subbing)...:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpikeMan Skrevet Juni 7, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2011 Tror de fleste steder som selger dekk ikke vil gi deg 18", jeg forhørte meg ganske godt og han stå på at det ikke fantes noe mer enn 17" til den bilen. Mulig du finner om du sier du har en annen bil med samme ET og boltsirkel. Ellers så vet jeg at Dekk1 har noen kule felger, som du så i tråden min, men det er ikke store utvalget til denne bilen/boltsirkelen.. Siter Mine biler:'96 Toyota Carina E *SOLGT*'96 Volvo S40 *SOLGT*'02 Volvo V40 *BYTTET* '94 Volvo 850 *VRAKET..*'04 VW Passat *MIN* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sonjo Skrevet Juni 9, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2011 Tror de fleste steder som selger dekk ikke vil gi deg 18", jeg forhørte meg ganske godt og han stå på at det ikke fantes noe mer enn 17" til den bilen. Mulig du finner om du sier du har en annen bil med samme ET og boltsirkel. Ellers så vet jeg at Dekk1 har noen kule felger, som du så i tråden min, men det er ikke store utvalget til denne bilen/boltsirkelen.. Jepp, dumt at disse bilene har så "upopulær" boltsirkel slik at det ikke er så mye å velge mellom. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hage1 Skrevet Oktober 6, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2011 har hatt 18" på T4'n ett par år. går helt fint. Den er senket. kjører på 215/35-18. Men det er helt riktig at du må finne felger som egentlig er tilpasset andre merker og modeller. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sonjo Skrevet Oktober 11, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2011 okei:) men er det forskjell på en t4 og en slapp 1.8? :P me tanke på plass under hjulbuan osv? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg