lervik90 Skrevet Juni 4, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2011 Jeg tror det er flensene jeg mener. Det er de som akslingen fester i på girkassen? Lurer på hvilke dimensjoner som finnes på disse? Jeg bytta girkasse og fant til slutt ut at akslingene ikke passa inn på festene i girkassen - de var for små. Finnes det noen overganger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lervik90 Skrevet Juni 4, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2011 Her er en av skruene skrudd fast.. Håper dere skjønner problemet.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Juni 4, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2011 (endret) Det er to varianter av flens for drivaksel, tror det er 90 og 100mm. Overgang finnes vel neppe, så da har du to alternativer: a) bytte til drivaksler som passer til girkasse / differnsial b) bytte over flens fra en kasse som passer til akslene. Jeg tror muligens det kan gå - om du har den gamle kassa. I midten av flensen finnes et deksel. Tror det kan vippes ut. Innenfor der en låsering, og en fjærring. NB: Jeg har ikke prøvd dette. -- Endret Juni 4, 2011 av Bwana Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lervik90 Skrevet Juni 4, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2011 men vet du hvilke motorer som har de forskjellige dimensjonene? er det slik at biler opp til 1.6 har 90mm og 1.8 og opper har 100mm? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Juni 5, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2011 er ikke motorstørrelse det kommer ann på er type girkasse :) Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lervik90 Skrevet Juni 5, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2011 Fikk fiksa det :) bytta bare flenser :) herlig når ting løser seg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg