DelPiero Skrevet Juni 2, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2011 Focusen kan finne på å låse seg av seg selv dette skjer både under kjøring og når bilen står i ro. Det er heller ikke altid at jeg får låst den opp med fjernkontrollen, men jeg får altid låst den. Det fungerer når jeg låser opp med nøkkelen. Hva er problemet? og er dette evt ett vanlig problem? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Juni 2, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2011 Er ikke helt ukjent med en defekt låsekasse der nei. Låser alle dører opp/igjen? Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DelPiero Skrevet Juni 2, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2011 Er ikke helt ukjent med en defekt låsekasse der nei. Låser alle dører opp/igjen? Alle dører låser seg ja. Under kjøring kan det høres ut som at den prøver å låse seg noen ganger før det går. Er ikke altid at alle dørene låser seg opp da, av og til er det bare førerdøra som går opp. Så må jeg sette meg inn i bilen å låse opp passasjerdøra, da går alle dørene opp. Defekt låsekasse? i en av dørene da eller i flere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Juni 2, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2011 Sannsynligvis i førerdøra. Men prøv først å smør alle dørlåser med sprayfett el.l. IKKE bruk crc/wd40 Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DelPiero Skrevet Juni 2, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2011 (endret) Sprayfett? mener du da vanlig låsespray eller? Men det at den ikke altid reagerer når jeg skal låse opp bilen,skyldes det også låsekassen? Endret Juni 2, 2011 av DelPiero Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aasen90 Skrevet Juni 28, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2011 en på ford fortalte meg at det også var et problem med jordinga... Jeg kjenner til problemet, plutselig låser døren seg, men den kan også bestemme seg for å åpne seg... riktignok har jeg kun opplevd dette under kjøring/mens bilen har gått på tomgang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg