Gå til innhold

Noen som kan sette sammen en bra driftebilpakke til meg?

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har lyst til å kjøpe en radiostyrt driftebil og har tenkt å bruke rundt 3-4000,- på det. Jeg har sett endel på Tamyia TT-01 på rcmart.com. Noen som kan sette sammen en pakke med alt det jeg trenger av utstyr, oppgraderinger og verktøy for å få en best mulig bil til max 4000 kr? Har lest på endel forskjellige forum, men er helt ny, så skjønner ikke stort :p

 

På forhånd takk :)

BMW 525i E34 91'

Opel Omega 3.0 24v Vrak

BMW 320i E30 Solgt

Opel Vectra B 1.8 16v Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Har nå fått bilen og den var veldig bra, men det fulgte bare med ett batteri og en dårlig lader, så jeg har tenkt å kjøpe 2 nye batterier og en hurtiglader.

 

 

Batteripakka som fulgte med var på 7,2v, men motoren og esc skal tåle en seriekobling av to slike batteri, så jeg tenkte å kjøpe 2 batteri på opptil 14,8v og parallellkoble det for å få en lengre kjøretid.

Noen som har noen anbefalinger på hva jeg kan bruke?

BMW 525i E34 91'

Opel Omega 3.0 24v Vrak

BMW 320i E30 Solgt

Opel Vectra B 1.8 16v Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vil ikke få lengere kjøretid med seriekobla batterier, du trenger batterier med mere MAh... Og det finnes egne batteri pakker med flere celler som er 14,8v så du trenger ikke trikse med to batterier.. Lader finner du på rcmart.com billig prøv teamorion sin ac lader den er good og lett å bruke, men likevel smartere enn de fleste ladere..

 

Det du får med 14,8 er mer futt rett å slett... ikke kjøretid...

 

Retteråsen

Mvh

Bjørn Arild Retteråsen

Golf mk II 85 CL 1,6->16v

Audi A4 1.8L 20V 98

Retteråsen's Salgstråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår