Musti Skrevet Mai 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2005 Michael Schumacher med sin FERRARI selvsagt! mmmmm Håller med till 100 % :D Siter Porsche er best !!!!!!! Beste Porsche: Carrera GT !!!! Gran Turismo 4 Game Status: 100 % !!, 279 biler, ca 3,190,000 Cr. ca 36,600 A-spec pts. http://www.mustiracing.tk, http://www.freewebs.com/mustiracing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Juni 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 Pedro de la rosa... og trulli.. mest fordi de har gitt navn til 2 typer av forbikjøringer :P å ta en "De la rosa" er å ta en sprø forbikjøring som funker helt fint.. å ta en "Trulli" er å ta en sprø forbikjøring som funker men heper din egen bil :P seriøst .. trulli sin forbikjøring i Monaco ville utentvil blitt tidenes beste forbikjøring hadde han bare ungått å herpe bilen... Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leffy Skrevet Juni 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2005 Montoya har vært favorittføreren siden jeg begynte og se formel 1. BMW Williams og Heidfeld rocker. Og det var så mange som ikke hadde trua på Heidfeld før sesongen begynte og Mark Webber var gullgutten. For og si det slik som de sier på film; La oss gjøre opp ute på bana! ;) Siter 93 Astra F Si GL 91 Volvo 460 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros 8x8 Skrevet September 16, 2009 Rapporter Share Skrevet September 16, 2009 BUMP! Favoritt føraren min er Lewis Hamilton og Sebastian Vettel. Favoritt teama mine er RBR (Red Bull Racing) og McLaren Mercedes. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorVolvo S40. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyttnavn Skrevet Oktober 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2009 Vært McLaren Mercedes fan så lenge jeg kan huske, og er fortsatt det, men jeg må innrømme at Alonso antageligvis er den beste føreren i feltet, bare se hva han får til med en Renault som såvidt går framover... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg