Trønderc Skrevet Mai 29, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2011 Hei. Jeg har en Mercedes c200 kompressor 2000 modell som har funket tipp topp helt fram til i dag. Da jeg skulle kjøre fra 60-sone til 80-sone merket jeg at motoren ikke reagerte i det hele tatt. Jeg ga gass for kickdown, men den kom aldri. Det kjentes også ut som kompressoren ikke funket i det hele tatt. I stede for kickdown fortsatte den bare å gi gass, men hadde ikke drag i det hele tatt. Jeg prøvde også med tiptronicen, men uten effekt. Noen som har noen tips om hva det kan være? Tenker og sjekke alt av slanger/ledninger osv på motoren i morra om problemet fortsetter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andbak1 Skrevet Mai 30, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2011 sjekk innsuget på kompressoren da denne slangen har en tendens til å sprekke eller dette av kompressoren .... men er nok ikke dumt å sjekke slanger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trønderc Skrevet Mai 30, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2011 Okei. Vell, jeg er ikke overasket om slangen har hoppet av eller blitt sarva. Sånn som veiene er i Trondheim er det faen meg ekstremsport å kjøre bil om dagene... Skal ut om en times tid å sjekke nå :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
w201-16 Skrevet Juni 1, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2011 er det av typen med clutch på remhjulet så hender det at disse ryker, f.eks ledningene. da får du ikke noe trykk. sjek også om spjeldet på luftfilterboksen funker. Hjelper lite om du har trykk hvis det går rett til boksen eller så den ikke får luft. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg