el-frodo Skrevet Mars 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2004 Hva gjør jeg når katta til naboen vandrer og ligger over bilen min. Det blir mange fotspor og bilen ser ikke ut. Lakken blir ødelagt, men jeg kan liksom ikke skyte katten heller. Har jaget den vekk mange ganger. Til og med kastet en bøtte iskaldt vann på den når den lå der. Men ingenting ser ut til å hjelpe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Mars 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2004 eneste som jeg kan tenke meg er å si fra te nabon.. så får den "snakke" med den.. dyr har en tendens til å lye eieren når de sier noe mang nok ganger!! hehe.. og du kan jo selv ta den i nakken (skinnet) og holde den opp og si fra!! dyr skjønner mere enn hva vi trur!! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JokkVahl Skrevet Mars 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2004 Kobl 12volten til panseret =) - 1980 RX-7 zoooooooom, br br br *bang* !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalheim Skrevet Mars 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2004 Originally posted by JokkVahl Kobl 12volten til panseret =) :D hehe 07 suzuki GSXR750 08 subaru outback 2.0D premium 06 subaru impreza wrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ClusterOne Skrevet Mars 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2004 Tror det er lite du kan gjøre.. regner med det utgår å bygge garasje for å holde katta unna bilen din, men du kan jo alltids leie inn den største og styggeste bikkja i gata og tjore den ved bilen din. Volvo V70 D5 Premium 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svein Skrevet Mars 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2004 Har vært diskutert før. Se om det er noen hjelpsome tips her.. Katte tråden I am really not an violent man, but I think I have to kill someone Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan Skrevet Mars 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2004 Samma problemet her, da naboen tar i mot alle eierløse katter hun kommer over. fy Subaru Impreza WRX 2005 http://www.cicada.no SELGES!: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19381945&WT.ac=my_adverts Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hondaen Skrevet Mars 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2004 Ha klar en vannslange. Når du ser katten gå på bilen så spyler du på den med vann. Da lærer katten at din bil = bad idea... :) For livets glade gutter går solen aldri ned ;-D Guide: Honda Turbo Guide:Bytt bremsene på din Honda selv Spør doktor Honda om alt! http://www.honda-club.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Mars 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2004 *host-paintball-host* Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Decepe Skrevet Mars 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2004 Originally posted by Hondaen Ha klar en vannslange. Når du ser katten gå på bilen så spyler du på den med vann. Da lærer katten at din bil = bad idea... :) Høhø enten så er katten min stokk dum eller så fungerer ikke den fremgangsmåten... Katten min hopper opp på bordet. Jeg hoier og skriker sånn at den blir redd og hopper ned, 5 timer senere hopper den opp på bordet igjen :rolleyes: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Mars 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2004 Originally posted by Decepe Høhø enten så er katten min stokk dum eller så fungerer ikke den fremgangsmåten... Katten min hopper opp på bordet. Jeg hoier og skriker sånn at den blir redd og hopper ned, 5 timer senere hopper den opp på bordet igjen :rolleyes: Det er nok fordi den har versjon 4.10 i gullfiskhukommelse. Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wicked Skrevet Mars 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2004 Hva med å la bilen ligge litt på katta? Det hjelper nok...... "It's not WHAT you know, it's WHO you know!" 1988 bmw 525 turbo (watch out) 1994 Nissan Skyline GTS-T (overnight parts from japan) 1992 Mazda Rx7 Type R (apexi, greddy, blitz, öhlins,haltech,REamamiya(selges) nå c-west++ ) Snart f***ing fast. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
el-frodo Skrevet Mars 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2004 Ser nesten ut som eneste løsning er å kverke katta.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
el-frodo Skrevet Mars 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2004 Originally posted by Viking067 *host-paintball-host* Tror du bilen blir seende bedre ut med paintballskyting etter katta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Mars 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2004 Originally posted by el-frodo Tror du bilen blir seende bedre ut med paintballskyting etter katta? Ta den når den er i nærheten av bilen :-P Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg