Gå til innhold

Felger blå passat stv 01 mod.

Ranger emnet


passelat2001

Anbefalte innlegg

Er mye å velge mellom desverre :) hva foretrekker du selv da? Masse eiker? Få eiker? Bredkant felg, chrome osv!

Har selv styrt med å lete felg en go stund nå å valget falt på ASA FN1 black med nokian hakka Z 235/35-19. Ble kanon fornøyd. Men det er ingen uvanlig felg. Men tøft ble det :)

___________________________________

-VW Passat 1.9tdi 4motion 05

-Ford Mondeo 2.0 stv

-Access 250sp 07

-Polaris Rmk 800

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv sett litt på de, men jeg syntes kanskje de ocean deep ( http://www.afl.no/_no/Content/Modules/Systemmoduler/BasketMain ) som har noe rundere kanter på eikene passer bedre ?

Har egentlig ikke noe mening om det, Brock B1 har jeg sett noen har satt på de, de passer jo ganske bra, men kan jo ikke ha så innmari mye kant i allefal ikke foran.. så også en passat med alutec java 8x18, de er litt kjedelige men passa utrolig godt, de hadde jo ca 3" kant så det så egentlig ganske bra ut på den bilen selv om det er slike bestemors har til vinterfelger :) er egentlig utrolig mange valg til den bilen :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nåkk du hadde blitt fornøyd med den felgen med avrundet eiker. Når det kommer til kant så skal det jo (min mening) være mindre kant framme en bak. Men da må du nåkk ha litt breiere felger bak.

Når det kommer til B1 så er det en felg som jeg mener krever litt kant hvertfall bak for å bli tøff på bilen. Den er også en passe dyr felg. Tipper 15000-20000,- for 17" med dekk.

___________________________________

-VW Passat 1.9tdi 4motion 05

-Ford Mondeo 2.0 stv

-Access 250sp 07

-Polaris Rmk 800

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For under 10 000,- skal du klare og finne grei felgpakke med 18". Kommer mye ann på hvor kresen du er på dekk. Mine 19" var på tilbud, betalte ca 6-7000,- for felgene og dekkene ca 14 000,-

Men siden du går for 18" så finner du nåkk felger til rundt 45-5500,- og greie dekk til samme pris. Så du havner nåkk greit under 10000,- for pakken.

___________________________________

-VW Passat 1.9tdi 4motion 05

-Ford Mondeo 2.0 stv

-Access 250sp 07

-Polaris Rmk 800

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår