Gå til innhold

Road trip sørover i europa, hva må ses?

Ranger emnet


d_wax

Anbefalte innlegg

Nurburgring, Mercedesmuseet og det derre folkevogngreiene som jeg ikke husker navnet på:)

 

Du mener vel Autostadt i Wolfsburg :)

 

Et sted du bør kjøre er vel Stelviopasset, veien som av Top Gear ble kåret til verdens beste. Ligger like ved grensa mellom Østerrike og Italia.

- 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for tipsene ;)

Mersedes er det noe å se på da ? :P

skal skjekke de ut jeg, satt å søkte litt rundt for jeg spurte her, men det er jo bare masse rare museum og slikt som kommer opp:) Så godt med litt bil relatert også:)

 

Noen som har noe mer så er det bare å kaste det ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Nurburgring og området er jo verdt et besøk i seg selv, sett av noen dager til dette.

 

Hvis du føler for det, så mener jeg det finnes en tråd angående tur i Europa som du kan søke etter, så kan jeg kan nok lete opp plasser som jeg syns er verdt å besøke hvis du nevner interesser etc.

Har noen år på baken mht turer der og kan sikkert gi deg tips, hvis du ikke vil søke og lære selv gjennom google etc?

Bilforumet.no
Super Moderator

 

-Out of order-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har søkt litt. :) men setter pris på hva folk mener om steder ect...

Interesser er jo stort sett bil da :P hehe

Går mye i audi og ford på oss, men alt av litt spessiel type er int:)

Ellers hvis det er noen steder nedover som du bare må innom hvis vi reiser forbi, så er det fint å vite om. :)

Vet ikke hvor vi skal, men vill vite litt om hva vi kan se hvis vi reiser den veien hvis du skjønner. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Da er nesten Garda og Comosjøen et must, flotte plasser. Og mange fine veier (les: underholdende) i området og nordover mot grensene til Østerrike og Sveits.Bare husk at der må en betale avgift når en kommer inn i landet for å kunne kjøre på motorvei.

Mener også at nettavisene de siste dager har tips om kjøring i diverse land, og hva man ikke bør/skal gjøre.

Noen tips her: http://www.dengodereise.com

Bilforumet.no
Super Moderator

 

-Out of order-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår