Brandtenborg Skrevet Mars 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2004 Nå som Jettan er parkert for en liten oppussing, trengte jeg en bil jeg kunne bruke. Derfor falt jeg for denne Opelen. Bilen er 1982 mod som bare har hatt en eldre eier og kun rulla 90.000 km! Bilen er så å si strøken med unntak av små bagateller. Har litt lyst til å få noe ut av bilen, men får se hva det blir til... Her er noen bilder av bilen: En underbar skjønnhet! Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Mars 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2004 Her er noen bilder av interiøret! Hvordan gjør jeg det for at bildene skal vises istedenfor bare tekst da???? Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Mars 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2004 Hei.. Tøff bil forresten. min mor hadde en slik en gang å det var skikkelig rallybil det :D Angående det å få bildet ut i stedet for bare tekst så har du egen knapp for det på panelet som dukker opp når du trykker på svar på. knappen heter img og når du trykker der ber den om url, lim inn url der og voila ;) Hva slags planer har du for denne opelen da? Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Mars 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2004 Har vel egentlig ingen spesielle planer annet enn å få inn litt lyd i den. Har aldri sitti noen form for musikkanlegg i den! Hehe! Skal i hovedsak bruke denne bilen frem til jeg får pusset opp Jettan. Da kanskje går på å pusser opp Opelen. Dette er bare rent hypotetisk. ;) Har forresten brukt den knappen, men det kom bae tekst forde.... :( Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorsaGT Skrevet Mars 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2004 Kadett D er rått! Siter Opel Insignia 4x4 BMW E39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet April 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2004 Sånn! Nå er sommerhjulene på plass! Wohoo! :D Ikke engang gidd å nevne senkesett.... :rolleyes: Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ruzle Skrevet April 27, 2004 Rapporter Share Skrevet April 27, 2004 HEHEHE :D Jævlig genialt! digger den lille bilen der asso! Få inn et juletre fra biltema i den og så er den helt knall! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg