Dybos Skrevet Mai 22, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2011 Hei. Jeg har nettopp kjøpt meg Audi A6, men sliter med at den dør på tomgang. Den står fint på tomgang i ca 2 min, men så plutselig bare slukner den, helt uten forvarsel. På tomgang ligger bilen på ca 900 o/min. Pluggene er også relativt nye. - Odin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mai 22, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2011 En diagnose vil nok gi deg svar. Er heller ikke enkelt å anta noe når du ikke opplyser om hverken årsmodell eller motortype ;) Men igjen, å lese ut feilkoder er en fin begynnelse. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dybos Skrevet Mai 22, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2011 Er en 2.8 liters motor. Bilen er en 1995 modell. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ridebabe Skrevet Mai 22, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2011 Vi har det samme problemet noen ganger med får Golf4 98 mod 1.4l! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mai 23, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2011 Kan være tomgangsregualtoren din som fjusker. Skru den av og spray rikelig med CRC 5-56 eller WD-40 inn i den. La ligge en stund før du tømmer ut det som er overfløding og monterer den tilbake. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dybos Skrevet Mai 23, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2011 (endret) Okei. Hvor ligger tomgangsregulatoren på A6en? Tusen takk for svar! :) Endret Mai 23, 2011 av Dybos Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mai 23, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2011 Nr. 16 på bildet. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dybos Skrevet Mai 23, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2011 Tusen takk. Skal prøve dette når jeg får tid :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dybos Skrevet Juni 6, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2011 Jeg får ikke løs tomgangsregulatoren da det er et rør av noe slag som er i veien når jeg skal ta regulatoren av. Bilen går imidlertidig greit om jeg kobler ut regulatoren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Micromidas Skrevet Juni 29, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2011 dyse rens Siter Audi 200 turbo quattro 2,2 l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bentarne82 Skrevet Juni 29, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2011 hvordan tar man en dyserens? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Micromidas Skrevet Juni 29, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2011 Man tilsetter et stoff i drivstoffet som man får kjøpt på forskjellige bilrekvisita forretninger . Siter Audi 200 turbo quattro 2,2 l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bentarne82 Skrevet Juni 29, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2011 aha... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg