Logico Skrevet Mars 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2004 Hørtes ikke sånn ut i det hele tatt, meeen... lyden kan jo bedra!:D Vet ihvertfall at hvis det er fakta, sååå er det noen som ska få høre det, :D Ingen som kjenner noen som har vært borti micra`n altså? Siter 07 VW Passat 2.0TDI Highline 99 VW Golf 1.6 61 Humber Super Snipe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
westside Skrevet Mars 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2004 Er vel bare å ringe til Bjørnstad og spørre det da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Logico Skrevet Mars 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2004 Originally posted by westside Er vel bare å ringe til Bjørnstad og spørre det da... Gidd itj!:D Siter 07 VW Passat 2.0TDI Highline 99 VW Golf 1.6 61 Humber Super Snipe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S-2000 Skrevet Mars 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2004 Det er den som gikk i Tønsberg ja... Både bokstaver på skilt og felgene matcher... Siter Mvh, Eric/S-2000 ----------------- LOTUS driver *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hatsu Skrevet Mars 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2004 Originally posted by mabbutt Den der, eller Starlet Turbo på meg :D ..hehehe.. ta deg en detom charade istedet.... jeg har vært i emiratene 5 ukers tid....fikk prøve en G200 detom..... *GOSH* sier jeg bare..også den lyden IRL dah!.... ser ikke bort i fra at det blir en g200 detom på meg snaaart... :D her har du en skikkelig rakett: http://www.autospeed.com.au/cms/A_1597/article.html :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommeliten Skrevet Mars 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2004 Au au au..det gjorde vondt... MICRAen var jo en smule stilig..chereaden synes jeg så forferdelig ut..en vanlig cherade ser jo bedre ut jo..... Siter Skal det være, så skal det være! 2000 Audi A6 1.9 TDI 2002 Chevrolet Tahoe LT 1994 Ford Mondeo 2,0 GLX 1990 VW Passat GT STV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Logico Skrevet Mars 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2004 Originally posted by Tommeliten Au au au..det gjorde vondt... MICRAen var jo en smule stilig..chereaden synes jeg så forferdelig ut..en vanlig cherade ser jo bedre ut jo..... dette var bare direkte stygt! ;) Siter 07 VW Passat 2.0TDI Highline 99 VW Golf 1.6 61 Humber Super Snipe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Mars 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2004 Originally posted by TG1 hadde mye heller tatt den der enn f.eks. en Polo eller Lupo :D heyyou :pisser: :fuckme2: :fingers: :D Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
renjål Skrevet Mars 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2004 den gikk i tønsberg ja . han kjører nå en s14a, tidligere en kompis sin, som også har hatt en grønn micra med turbo i ;=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalheim Skrevet Mars 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2004 Originally posted by Logico dette var bare direkte stygt! ;) enig Siter 07 suzuki GSXR750 08 subaru outback 2.0D premium 06 subaru impreza wrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Mars 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2004 Originally posted by AXi0N Gikk en i Bærum før... en sånn grønn en.. den hadde turbo på en liten stund.. men den gikk av etter en stund.. Den var grønn med sånne japanske tegn på siderutene.. så stod det vel BONZAI i bakruta eller noe:).. Han kjører nå en S14a Er ikke det han som jobba eller jobber i telekiosken på storsentert som eide den? BTW. Den 200sx'en har den zx-xz-xy skilter eller noe sånt? Ser den stadig vekk både her og der? Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mabbutt Skrevet Mars 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2004 Originally posted by hatsu ..hehehe.. ta deg en detom charade istedet Hvis du fikser den like smooth som din egen Charade, så :D Siter - '11 Lexus CT 200h- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]- '84 Toyota Corolla [Kondemnert] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
renjål Skrevet Mars 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2004 han jobber der jo . .. kjøpt seg en ny s14a z-edition vx skilter . det hadde den gamle også . Originally posted by Primera Er ikke det han som jobba eller jobber i telekiosken på storsentert som eide den? BTW. Den 200sx'en har den zx-xz-xy skilter eller noe sånt? Ser den stadig vekk både her og der? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hatsu Skrevet Mars 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2004 Originally posted by mabbutt Hvis du fikser den like smooth som din egen Charade, så :D ...det der er ikke en charade, men en cuore,( mira i utlandet) det var heller det tekniske de hadde klart å få ut av den blokka jeg tenkte på da... :rolleyes: jeg har hele artikkelen et eller annet steds... og en "detom" er en G200 charade som er tunet av detomaso.. (fins i g100 oxo) , karosseriet som kom etter de charadene jeg har...( den som du ser i High Octane 3 som er laget av de to jentene...) :D men men.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
millhouse Skrevet Mars 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2004 Originally posted by hatsu ...det der er ikke en charade, men en cuore,( mira i utlandet) det var heller det tekniske de hadde klart å få ut av den blokka jeg tenkte på da... :rolleyes: jeg har hele artikkelen et eller annet steds... og en "detom" er en G200 charade som er tunet av detomaso.. (fins i g100 oxo) , karosseriet som kom etter de charadene jeg har...( den som du ser i High Octane 3 som er laget av de to jentene...) :D men men.. Finnes vel i G11 også ;) Siter GTti 244Rat 1975 FUNKSJON FØR FORM Daihatsu Modifiers Scandinavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg