wickeddark Skrevet Mai 20, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2011 Hei igjen! Har nylig kjøpt en bil som ikke gikk gjennom eu. Var mest bagateller egentlig. Men ett par ting plager meg litt. Den har fått merknad på soting sidevinduer forran. Hele bilen har jo orginaltonede ruter. De er akkurat like som alle de andre rutene. Skjønner ikke hvorfor de skulle påpeke dette når det er orginalt. De har også meldt inn mangelapp og den må forevises BT pga dette og xenonlys. Xenonlysa er pælma men orker ikke fjerne orginalfilmen. En annen ting er foringene bak. Det var påpekt at foringer på bakre bærebru var gåene. De er såvidt jeg kan se ikke utslitt. Hvordan regler er det de opperer med når det gjelder dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Mai 20, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2011 står det "tinted" på fremrutene dine da? Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
- Pal - Skrevet Mai 20, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2011 Du står jo for så vidt fritt til å ta etterkontoll på et annet verksted, så kan jo pørve det. Hvor tok du eu? ang. sidevinduer forann så er jo ikke disse lov til å sote/legge film på, men om bilen er levert orginalt/fra fabrikk med tonede sideruter fremme og den fikk skilter første gang med tonede ruter så er den vel også typegodkjent slik, og da skal jo ikke dette gi mangel. I hvert fall ikke så vidt jeg kan forstå. Siter 1995 Audi a4 1.8adr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wickeddark Skrevet Mai 20, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2011 Skal sjekke på verkstedet i kveld eller i morgen om det står tinted på de. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Mai 20, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2011 Hei igjen! men orker ikke fjerne orginalfilmen. En annen ting er foringene bak. Det var påpekt at foringer på bakre bærebru var gåene. De er såvidt jeg kan se ikke utslitt. Hvordan regler er det de opperer med når det gjelder dette? Ingen biler har film på fremre sideruter originalt.Men uansett står du helt fritt til å ta en ny kontroll et annet sted hvis du føler for det Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slippern Skrevet Mai 20, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2011 Mine fremre sideruter er "tinted" orginalt :) Siter Audi A4 1,8 - 98 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wickeddark Skrevet Mai 20, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2011 Er rimelig sikker på at dette alltid har vært en option på audi fom de første Ax modellene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wickeddark Skrevet Mai 20, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2011 Som jeg misstenkte så står det Tinted på sidevinduene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slippern Skrevet Mai 21, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2011 Da er det bare og dra til de som eu godkjente det og si at det er orginalt :) Siter Audi A4 1,8 - 98 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg