quattrocoo Skrevet Mai 18, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2011 Hei! Ser litt rundt på diverse S4 deler, som frontfanger, bak og sideskjørt. Bare lurte, skaffer Møller dette til deg om du tar en tur til dem og spør? Er kanskje jeg som leter dårlig, men finner ingen originale sideskjørt eller bakfangere til S4. Takker for svar. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slippern Skrevet Mai 18, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2011 Bare og dra på Møller, dem skaffer, men det koster litt.. Siter Audi A4 1,8 - 98 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A4B5TQ Skrevet Mai 18, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2011 driter du penger så e det bare å få gang på dette her.. ;) http://shop.achtuning.com/audi-oem-rs4-complete-body-kit-audi-b5-a4-b5-s4.aspx Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quattrocoo Skrevet Mai 18, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2011 Bare og dra på Møller, dem skaffer, men det koster litt.. Vet du sånn ca hvor mye? Da vet jeg det liksom. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slippern Skrevet Mai 18, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2011 koster vell 4-5k bare for listene tror jeg.. Siter Audi A4 1,8 - 98 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quattrocoo Skrevet Mai 19, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2011 Fydda. Blir nok tatt del for del her, hehe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg