Arfas Skrevet Mai 17, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2011 Hei! Jeg har noen Buler go rust på bilen! Alt skal fikses! På bulkene her. Trenger jeg og bruke sandpapir og få dekk lakken før jeg bruker sparkel utpå? Må jeg bruke grunding på før jeg tar på sparkel? Kan jeg få tips? Bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
einarkoidal Skrevet Mai 18, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2011 Jeg ville slipt ned med vinkelsliper til rust og slikt er borte, deretter smørt på et tynt lag med ruststopper. Og ja, grunning må på under sparkelen. Etter du har pust ned til fin overflate, tar du på grunning igjen, og deretter lakk. Husk å ikke bare lakke der hvor skaden var, men litt ut rundt slik at du ikke får skille. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivind Amundsen Skrevet Mai 18, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2011 Ser ut som hjulbueskift dette her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg