Gå til innhold

MB 500SE V8 84mod til SALGS

Ranger emnet


Zanto

Anbefalte innlegg

Har en 500 SE V8 240hk 84 mod til salgs.

 

km: 283000 ish

<------------ BILDE

Endret av Zanto

1984 Mercedes-Benz 500SE V8 240HP (Oppussing)

1986 Toyota Camry 1.6 DX 74HP (Solgt)

2006 Skoda Octavia 1.9TDI DSG 105HP (Solgt)

2005 Mercedes-Benz C-180 Kompressor 143HP (Bruksbil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja desse her er helt nydelige, blir sjeldnere og sjeldnere for hvert år som går :)

 

Ja kan skrive litt da:

Er en 1984 mod, mener det er 83 men førstegang reg i norge 84.

Det er en gammel Fransk Ambasade bil.

Den har gått 294000km, Har ikke hatt noe problem med motoren, ikke forrige eier heller.

Komt ett problem med girkassen, men det er bare å skifte gir oljefilter og 2 pakninger så er den fin.(automat)

Ellers er det jo en 5liters V8 motor med 240HK, mener det skal vere rundt 390-409N-m

Bilen har gått helt fint dessa åra jeg har hatt den, men har desverre ikke tid eller en plass å ha bilen, Så jeg gikk inn i militæret ett år og da avskiltet jeg bilen, den har stått avskiltet helt siden. Det som var galg med forrige EU-godkjenning var Bremseskive og klosser og bremseslanger, men dette er jo selvsagt skiftet. Så mener at vist girolje filter og pakninger til girkassen skal den gå gjennom uten problem.

 

Det følger med litt rust, hjulbuer, bagasjerom og litt rundt antenn og ellers noe smått, bagasjerommet er det mest, resten mener jeg bare er overfladisk rust. mener det er ett lite eksoslekasje og, men ikke noe stor.

 

Ellers har den El-takluke, El-x2 vindu(funker ikke) klimaanlegg, Servo, CDspiller, og sentrallås.

Bensin, 4 trinns automat, vekt er 1600kg, 3 eiere.

 

Vist det var noe jeg har glømt si ifra :)

 

Pris, igrunn veldig usikker. Har egentlig innerst inne ikke lyst å selge den. Er jo veteran om noen år og dermed veldig billig å eie.

Men jeg har fått ett bud på 29000KR.

 

Men som sagt usikker.

Eller bare spør om alt.

1984 Mercedes-Benz 500SE V8 240HP (Oppussing)

1986 Toyota Camry 1.6 DX 74HP (Solgt)

2006 Skoda Octavia 1.9TDI DSG 105HP (Solgt)

2005 Mercedes-Benz C-180 Kompressor 143HP (Bruksbil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. 29.000kr.. Hadde jeg fått 29tkr for min 560sel, som alt fungerer på, hadde jeg solgt den på flekken.. Lite rust og det meste av utstyr.. Nei, tviler på du har et bud på 29.000kr. Har du så selg den på flekken :)

 

 

Hehe, neivel. Siden du sier det så.

Må huske å selge biler til rette personer. Selger ikke ved første bud akkurat. Som sagt jeg er usikker på å selge den. Så tviler, men fint å se hva folk mener.

1984 Mercedes-Benz 500SE V8 240HP (Oppussing)

1986 Toyota Camry 1.6 DX 74HP (Solgt)

2006 Skoda Octavia 1.9TDI DSG 105HP (Solgt)

2005 Mercedes-Benz C-180 Kompressor 143HP (Bruksbil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...

hehehe, det du skriver er det dummeste jeg har hoert paa lenge. Du eier altsaa en 86 mod eller nyere 560SEL med lite rust, mye utstyr og hvor alt virker? Og den ville du gladelig ha solgt for kr.29.000,-? Er den EU godkjent og med norske skilt ogsaa da eller?

Du behoever ikke aa skrive slike roever historier for aa rakke ned paa andre.

...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
hehehe, det du skriver er det dummeste jeg har hoert paa lenge. Du eier altsaa en 86 mod eller nyere 560SEL med lite rust, mye utstyr og hvor alt virker? Og den ville du gladelig ha solgt for kr.29.000,-? Er den EU godkjent og med norske skilt ogsaa da eller?

Du behoever ikke aa skrive slike roever historier for aa rakke ned paa andre.

 

Var det skrevet til meg?

Optus: må bare si vist du hadde solgt den bilen du har så strøken som du sier, er du rett og slett dum.

1984 Mercedes-Benz 500SE V8 240HP (Oppussing)

1986 Toyota Camry 1.6 DX 74HP (Solgt)

2006 Skoda Octavia 1.9TDI DSG 105HP (Solgt)

2005 Mercedes-Benz C-180 Kompressor 143HP (Bruksbil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
Var det skrevet til meg?

Optus: må bare si vist du hadde solgt den bilen du har så strøken som du sier, er du rett og slett dum.

 

Nei, du ser vel at jeg sikter til Optus...?

 

Ser at han tidligere har skrevet dette i en annen traad:

 

24.05.08 18:34 #13

optus

 

Sitat Optus:

'Men disse W126 kan være noe dritt og kjøre med vis ikke alt er iorden. Har en 500sel stående, og den er noe herk og kjøre. Er mmye galt med den, gikk ikke gjennom eu-kontrollen i 2001, etter dette har den bare stått.'

 

Som du ser har han antageligvis kun en sliten 500 SEL, og ikke en 560 SEL. Synes det er synd at slike som han skal bruke den store kjeften sin til aa oedelegge for andre.

Endret av Deltaone

...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår