pioneer1 Skrevet Mai 13, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2011 I går da jeg skulle på jobb virket anlegget helt fint. Da jeg skulle kjøre hjem i natt, var det en sinnsyk høyfrekvent lyd. Så intens at det værket i ørene. Obs! Dette er ikke den velkjente dynamolyden, da den er konstant og sinnsyk uansett om tenningen står på eller ikke. Er det noen som har noen tips? Spilleren og anlegget har virket helt fint i 5 år uten ett eneste problem. Har høyspenning utgang til forsterkerne, 2 forsterkere dersom dette hjelper Siter 2012 Hyundai i40 1,7CRDI Premium STV med custom anlegg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Mai 13, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2011 Er mest sannsynlig noe jording som ikke er bra... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
petteraldo Skrevet Mai 13, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2011 bruker sånne høytaler til signal omformere? hvis jeg forstod det riktig? Siter [x] 73 vw 1300s [ ] 90 MB 300TD [x] 84 volvo 760TIC [ ] 77 opel rekord D 2000 [x] 70 vw 1302 [ ] 88 GMC suburban [ ] 86 MB 190 [x] 85 MB 190 Rat style [x] 87 Ford Sierra [x] 84 vw caddy pick up Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pioneer1 Skrevet Mai 14, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2011 Har prøvd å feilsøke litt idag. Fant ut at den ene av kanalene på 4 kanaleren gav den vannvittige lyden. Trakk ut signalkabelen fra denne kanalen og trodde det var løst. Men får en svak dynamostøy når bilen sviver. Skal få sjekket jordingen, Cossiemk1. Trodde aldri det kunne være jordingen siden den opprinnelige feilen ikke var "jordingslyd". Men får nok bestille en ny 4 kanaler uansett. Selvfølgelig er Dynabel tomme for den, men de har satt ned Audio Systems 4 kanaler til tilsvarende pris som "erstatning" mens de venter på sin egen. Noen som har erfaring med Audio Systems forsterkere? Siter 2012 Hyundai i40 1,7CRDI Premium STV med custom anlegg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg