Gå til innhold

Anbefalte nettbutikker for Chevrolet i USA

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Heisan.

 

Noen som kan anbefale en eller flere nettbutikker for deler til Tahoe o.l.?

 

Google finner jo mange websjapper men ønsker helst en anbefaling før jeg handler. Trenger ikke nødvendigvis være absolutt billigste men leveringstid og service/seriøsitet er viktig. Også gunstig om de sender direkte til Norge uten å gå via Jetcarrier e.l.

Svein Hauge, Karmøy

SveinHa.com / Midtlivskrisen / Storesund Båtforening

En del av kunnskapen består av å være uvitende om slikt som ikke er verdt å vite. (Crates)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du finner mye bra på ebay, uten at varen nødvendigvis selges av en butikk. Ellers så tror jeg ikke du finner noen delebutikker med raskere levering direkte til Norge enn http://www.rockauto.com/ Her har jeg fått delene levert på døra hjemme, 3 dager etter bestilling! Prisene er veldig billige, men dessverre så kan kvaliteten på delene være det også.. Men mange deler leveres jo i flere kvaliteter også.

Go your own way!

87 Pontiac Firebird Trans Am

91 Chrysler Saratoga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut til at RockAuto av disse som har best utvalg og knallgode priser. La nettopp inn en bestilling på litt småknask som bremseklosser, 3.bremselys, flatreimer o.l. og etter å ha jobbet meg gjennom bestillingen mange ganger klarte jeg å få alt fra EN plass... Første forsøk endte opp med leveranse fra 6 varehus og bare fraktkostnader på 3 ganger vareprisen i tillegg til 6 ganger norske fortollingsgebyr...

 

Den mest imponerende prisen jeg fant var 3.bremselys kr 235.- (+ mva og slikt da). Har ikke sjekket innenlandspriser men han jeg kjøpte bilen av sa at originalt kostet 4.000.- og uoriginalt 1.500.-

Svein Hauge, Karmøy

SveinHa.com / Midtlivskrisen / Storesund Båtforening

En del av kunnskapen består av å være uvitende om slikt som ikke er verdt å vite. (Crates)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår