peet-79 Skrevet Mai 10, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2011 Hei. Eg trenger en større bil pga familieøkning. Har sett litt på Ford Galaxy og Vw Sharan. Hva er forskjellen på disse? Er kvaliteten lik? Er det andre alternativer som er like bra eller bedre? Eg trenger plass til 3 store barneseter og tvillingvogn. Petter Nordbø Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjeth Skrevet Mai 10, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2011 Er stort sett samme bil. Vet ikke om noen forskjeller bortsett fra det åpenbare. Siter 1997 VW Golf Joker 1.6 1983 VW Golf 1.5 C x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI x 1987 VW Golf CL 1.6 x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Mai 10, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2011 Kjøper du diesel eller V®6 har alle VW motorer og de helt like bortsett fra lykter, grill og emblemer. Galaxy bensin R4 har Ford motor Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DelPiero Skrevet Mai 11, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2011 Opel Zafira da kanskje? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Mai 11, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2011 Var vel kanskje litt rask nå. Du skriver ikke prisklasse. Fra 2006 er jo Galaxy en helt annen bil enn Sharan, og med veldig god kvalitet. En bil jeg absolutt kan anbefale. Nye Sharan vet jeg lite om, annet en at den har et dørgende kjedelig utseende Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg