panelovn Skrevet Mars 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2004 Broren min ønsker å kjøpe denne bilen.. http://www1.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=398526 er det noen som kjenner til denne?? hvilken stand åsså videre.. er den verd 60000,- ?? Siter Nissan primera GT 98` Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi-maniac Skrevet Mars 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2004 pen bil men det var en jævlig stiv pris da for en gti.får jo en pen g60 for 60.000,-:rolleyes: åsså fire dørs da Siter x 1986 mod golf gti 16v x 1995 audi 80 avant x 1992 bmw 325i coupe + mange drittbiler ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Mars 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2004 det står i annonsen at den har "rally front". vist eg ikkje ser feil så har den jetta-front med lyktelist og muligens rally grill til jetta. eller er det eg som er blind? kva er gjort med bakfangeren forresten? den har jo fullt i store høl over heile fangaren. merkeligt. skal dette være kult liksom? bilen såg grei ut den forresten. vist alt dette som han har skrevet i annonsen så ville eg ha vurdert den. Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
panelovn Skrevet Mars 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2004 ja d er nok en jettafront.. hullene var litt skeve ja... ser ut som d er netting der da 60000 er vel ikke så ille..? noen som kjenner bilen litt mer personlig? Siter Nissan primera GT 98` Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi-maniac Skrevet Mars 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2004 stemmer det.er jetta front på denne bilen:rolleyes: Siter x 1986 mod golf gti 16v x 1995 audi 80 avant x 1992 bmw 325i coupe + mange drittbiler ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeeDub Skrevet Mars 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2004 Liker ikke den fargen jeg, spess ikke på en Golf 2 :\ Jetta lykter er det også ja, men ellers ser den jo pen ut. Siter FORZA MOTORSPORT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg