ClusterOne Skrevet Mai 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2004 Originally posted by B.T.i Jeg for min del har kjøpt disse: For en jævla kødd, han skulle jo ikke selge dem videre lovte han meg! Det er jeg som har designa dem men han bare fixa det ordentlig for meg i PS og skrev dem ut -med et løfte om at han ikke skulle selge de samme skivene til andre!! Siter Volvo V70 D5 Premium 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Mai 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2004 Originally posted by ClusterOne For en jævla kødd, han skulle jo ikke selge dem videre lovte han meg! Det er jeg som har designa dem men han bare fixa det ordentlig for meg i PS og skrev dem ut -med et løfte om at han ikke skulle selge de samme skivene til andre!! Meg eller Jepson? Skivene dine ligger på siden hans, jeg valgte dem med et par forandringer! Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ClusterOne Skrevet Mai 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2004 Jepson.. Ja han sa han skulle legge dem der for å vise hvordan det kunne bli, og så lovte han å ikke selge dem videre. Hehe, forandret med at det er 1.8i i stedet for 2.0i og at den lille tasmanske djevelen er på temp og tank måleren også. Wow, ikke til å kjenne igjen! :rolleyes: Siter Volvo V70 D5 Premium 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg