Oleee Skrevet Mars 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2004 Takk! :) Får bare håpe at noen av dem er medlemmer her på forumet da! Var visst en kar der som jobber på Møller? Kan det stemme? Faen, håper jeg får det til! :) Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ktone Skrevet Mars 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2004 Noen som har finni en genial løsning, som de har tatt bilde av? Siter Mess with the best, Die like the rest... [ KX3M RACING 2004 ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ktone Skrevet Mars 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2004 Originally posted by Oleee Takk! :) Får bare håpe at noen av dem er medlemmer her på forumet da! Var visst en kar der som jobber på Møller? Kan det stemme? Faen, håper jeg får det til! :) Du får det nok til Oleee. Bare gjør det nøye så går det bra. Siter Mess with the best, Die like the rest... [ KX3M RACING 2004 ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corfic Skrevet Mars 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2004 Noen som har funnet ut noe mer....? Siter Golf III Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rfPolo Skrevet Mars 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2004 har hørt noen si at du kan skifte farge i lcd-panelene i f.eks. polo ved å koble sammen noen ben på panelet.. noen som vet noe, eller er dette bare tull og tøys? Siter - '01 SEAT Leon 4 20VT X '96 VW Polo Colour Concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingCamel Skrevet April 7, 2004 Rapporter Share Skrevet April 7, 2004 Originally posted by Oleee Ja, se å få fjerna den kanten! :) Nå er kanten fjerna.. Ble litt bedre ja :) Siter 1994 VW Golf TDK 2000 Yamaha Dragstar 1100 x 2006 Bombardier Outlander 800 x 2006 Bombardier Rally x 1982 "Chewy" Corolla DX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet April 14, 2004 Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 Nå blei det bedre! :) Men blir du ikke blenda skikkelig i mørket da? Muligheter for å gjemme diodene mer, siden man ser dem? Eller er det bare jeg som ser feil!? :rolleyes: Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet April 14, 2004 Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 Ja, du burde vri de diodene dine litt.. Og få deg hvite skiver ! Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ClusterOne Skrevet April 28, 2004 Rapporter Share Skrevet April 28, 2004 Instrumentet til Golf 3.5 har ifølge en på forumet til VACN delenummer 1EO 919 880 EX -og Møller skal ha den nette sum av 2781 for det inkl moms. Siden det må bestilles fra Tyskland får jeg ikke levert det tilbake heller dersom det ikke passer koplingen bak -eller utvekslingen på min bil. På Møller kunne de fortelle meg at instrumentet ble produsert bare til AWG motorene, som er 115hk 2.0 produsert i perioden 1999-2002. Så spørs det da hvordan utvekslingen fra kassen blir på min 2E motor som også er 115hk 2.0 kontra AWG motoren.. Har ringt Norsk Speedometerservice og spurt, men der tviler de på at det vil passe pga koplingene, og at det er for nytt i forhold til en 94/95 modell golf. NBS stiller seg også tvilende til det og mener at det ligger en startsperre bak det.. og Møller Frysja får jeg ikke svar hos fordi han eneste teknikeren er opptatt. :rolleyes: Tror uansett at jeg skrinlegger planene om akkurat det instrumentet.. Det som gjenstår da er at noen har delenummeret til de instrumentene med hvite skiver som kom til color consept, joker etc.. bare det er ett instrument som er fra 20-220 med hvite eller liknende skiver, og som passer til en 94/95 golf 3 med 2E motor er jeg fornøyd. Hoster dere opp det delenummeret, da hadde jeg blitt glad.. :) Siter Volvo V70 D5 Premium 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ktone Skrevet April 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2004 Originally posted by KingCamel Nå er kanten fjerna.. Ble litt bedre ja :) Blei fint da... er sånn jeg er på jakt etter også. Hvor fikk du tak i pærene? Siter Mess with the best, Die like the rest... [ KX3M RACING 2004 ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ktone Skrevet April 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2004 Hvite skiver da? Mener å ha sett det her et sted. Siter Mess with the best, Die like the rest... [ KX3M RACING 2004 ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingCamel Skrevet Mai 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2004 Kjøpte diodene på dioder.dk Link her. Diodene heter 112-L.. Originally posted by ktone Blei fint da... er sånn jeg er på jakt etter også. Hvor fikk du tak i pærene? Siter 1994 VW Golf TDK 2000 Yamaha Dragstar 1100 x 2006 Bombardier Outlander 800 x 2006 Bombardier Rally x 1982 "Chewy" Corolla DX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Mai 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2004 Jeg for min del har kjøpt disse: Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ktone Skrevet Mai 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2004 Originally posted by KingCamel Kjøpte diodene på dioder.dk Link her. Diodene heter 112-L.. Takker... noen problemer underveis? Siter Mess with the best, Die like the rest... [ KX3M RACING 2004 ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ktone Skrevet Mai 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2004 Originally posted by B.T.i Jeg for min del har kjøpt disse:) Fine de da. Hvor får man tak i sånt da? Har tittet litt rundt, men de fleste stedene jeg har tittet har hatt dårlig utvalg. Siter Mess with the best, Die like the rest... [ KX3M RACING 2004 ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg