Azz-Kill Skrevet Mars 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2004 Har en granada 2.3 motor som jeg skal selge. Motoren skal visst nok vær en bytte motor og derfor kun gått ca 90000km, dette kan jeg ikke garantere for, siden jeg kun har blitt fortalt dette av forrige eier. Men maskinen ser veldig fin ut og går som en klokke. Lite tikking. Selges for 1000kr eller høystbydende. Har også hella grill tilsalgs, og bakvinge, av den lave typen. Interresserte kan ta kontakt på mamas_lill_bastard@hotmail.com...... Siter Mondeo 2GLX stv 94mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242tic Skrevet Mars 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2004 Kan ikke få kjøpe starter`n utenom a? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azz-Kill Skrevet Mars 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2004 Jo kan du vel sikkert... Hvor mye vil du gi? Siter Mondeo 2GLX stv 94mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Excaliburz Skrevet Mars 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2004 Originally posted by kjell Kan ikke få kjøpe starter`n utenom a? Har en starter til salgs jeg også....Til Sierra OHC 2-liter Selges billig(skal ha 500 på huggern) selges for 300,- eller bud Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Mars 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2004 til selger : Hvor mye gamp er det i motoren? Sviver den fint? Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azz-Kill Skrevet Mars 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2004 Det er vel rundt 120hk i den tror jeg. Er vel d som er originalt. Den sviver veldigt fint.... Siter Mondeo 2GLX stv 94mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T/A 455 Skrevet Mars 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2004 Er vell hake døuere enn 2.8L, vill gått for 2.8I motor viss jeg skulle hat noe. Men Granada er jo sjefs bil uansett da. Gikk faktisk ned i bensinforbruk da jeg byttet til amcar med tre ganger så stor motor :S Siter 1966 Pontiac Catalina 421 Tri Power 1974 Pontiac Catalina Safari Wagon 1975 Pontiac Trans AM prosjekt 1977 Pontiac Catalina Safari Wagon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z10an Skrevet Mars 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2004 du selger ikke motoren i deler vel?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg