Gå til innhold

spm angående gjesterparkering!

Ranger emnet


commodus

Anbefalte innlegg

Min bror kjøpte et hus i bygda, han som eide det hadde også et leilighetsbygg ved siden av.

 

Forran min bror sitt hus er det 3 parkeringsplasser pluss innkjørsel til garasjen hans! leilighetsbygget har egen innegjerdet parkeringsplass til 5 biler,

 

Så i kontrakten sto det at leilighetsbygget har tilgang til Èn gjesteparkering forran min brors hus... helt greit det liksom, men for et år siden kjøpte en stutkuk en av disse leilighetene og parkerer sin enorme iveco varebil der permanent... den er i veien for brøyting om vinteren og farlig nær utkjørselen til garasjen..null sikt...

 

Det er og malt privat parkering på veggen av huset! Hva kan jeg/vi gjøre med dette?

04 Opel combo 1.7di

Opel rekord c caravan 1700

Vespa bravo

vw golf 2.0i stv(skrotet)

vw vento 1.9tdi(skrotet)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Be broren din besøke denne stutkuken. Broren din bør fortelle stutkuken at siden han bor fast i leilighetsbygget så har han ikke anledning til å parkere på gjesteparkeringen. Han har værsågod å parkere på plasser for de fastboende. Hvis ingen slike plasser er ledige, får stutkuken heller parkere i gata.

 

Hvis stutkuken ikke forstår dette så begynn med tjuvtriks slik som sukker på tanken eller banan i eksospotta.

Klikk Liker ute til høyre hvis du liker dette innlegget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller bare ta det opp med han som eier området og har formulert kontrakten som stutkuken også har undertegnet...

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ble mye stutkuk her:D haha:D Vel det blir isåfall meg som må ta det opp med han..Han eier den leiligheten denne karen, problemet er at det neppe går an og prate med han da han allerede har kranglet på seg halve bygda^^

 

Men jeg skal ta og sjekke opp kontrakten på huset, og eventuelt gi beskjed om at vist bilen ikke blir fjernet blir den tauet!?

04 Opel combo 1.7di

Opel rekord c caravan 1700

Vespa bravo

vw golf 2.0i stv(skrotet)

vw vento 1.9tdi(skrotet)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår