WhiteRaven101 Skrevet Mai 2, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2011 Jeg kjører en Golf 3 fra 1994, med automatgir. Jeg har en nå i en stund prøvd å følge med på giringen ettersom jeg ikke synes å kunne telle mer enn 4 gir. Det er vel 5 gir på denne bilen? Eller er det bare 4? På den gamle goflen min fra 1995 med manuell var det i hvert fall 5 gir. Dersom det skal være 5 gir (akkurat som på manuell girkasse) og den ikke bruker mer enn 4, så kan det kanskje forklare det noe høye drivstofforbruket... Takker for svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kivlos Skrevet Mai 3, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2011 I følge Wikipedia ble Golf 3 levert med 4-trinns automatkasse: Wikipedia Golf Mk3 Siter '98 Nissan Almera 1.4S - '97 Nissan Almera 1.6 (delebil) - 86' Volvo 740 (solgt) - '92 VW Golf VR6 (solgt) - '87 Volvo 745 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WhiteRaven101 Skrevet Mai 3, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2011 Tusen takk for svar! Da er det avklart :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg