moondragon Skrevet Mai 2, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2011 Hei er på jakt etter 2 basshøytalere bak til poloen min og hvordan jeg skal klarer å koble alt dette vis det er mulig. og hvordan jeg skal gjøre med koblingen til det orginale steroanlegg som står i bilen ? Trenger virkelig hjelp på dette !!! noen som har noen forslag på hvordan jeg skal løse dette Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Mai 2, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2011 Da trenger du også forsterker til disse basshøyttalerene, og mest sannsynlig en overgang fra høyttaler til rca, evt en løsning med aktiv sub. Hvordan ser budsjettet ditt ut? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Mai 2, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2011 Er vel greit å vite kva slags originalspiller du har. Er sikkert noken som kan svare på om det er linjeutganger på spilleren Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
moondragon Skrevet Mai 3, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2011 budsjettet har jeg tenkt fra 10000 tenker jeg. Har en Mono forsterker fra før jeg kjøpte i fjord JL AUDIO A1200 jeg er mest utsikt etter noen jeg kan gjemme under den øverste plata i bagasjeromet. for ønsker å ha det mest mulig plass bak der også. og hiver gjerne ut reserve dekket. det er helt orginalt spiller fra før i bilen med aux inngang. men skal ta bilder og legge ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
moondragon Skrevet Mai 3, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2011 (endret) [ATTACH]22552[/ATTACH] [ATTACH]22553[/ATTACH] ca 13 cm mer plass når denne plata er vekk [ATTACH]22554[/ATTACH] Endret Mai 3, 2011 av moondragon Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
moondragon Skrevet Mai 3, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2011 problemer er at jeg ønsker å beholde det "orginale" plassen bak og bruke det 10 cm mellom til anlegget og tenker da på om å legge basshøytaler nedi reserve dekkplassen ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Mai 3, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2011 problemer er at jeg ønsker å beholde det "orginale" plassen bak og bruke det 10 cm mellom til anlegget og tenker da på om å legge basshøytaler nedi reserve dekkplassen ? Skal du ha basshøyttaleren under øverste gulvplata?? er det det du prøver å si? Det kan du i tilfelle bare glemme for da stenger du bassen inne under gulvet. Du bør nok satse på en customkasse som blir så bred som mulig, og som skrår inn mot seteryggen, da tar den minimalt med plass baki der ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
petteraldo Skrevet Mai 3, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2011 går da bra og bygge basseren ned i reserve brønnen da. kan f.eks gjennom borre med flere hull i platen (uten og ta hull i trekket) da blir den helt usyneslig, eller skjære hull i plata og sette et "gitter" over basseren, men må droppe den gummi matta baki uansett Siter [x] 73 vw 1300s [ ] 90 MB 300TD [x] 84 volvo 760TIC [ ] 77 opel rekord D 2000 [x] 70 vw 1302 [ ] 88 GMC suburban [ ] 86 MB 190 [x] 85 MB 190 Rat style [x] 87 Ford Sierra [x] 84 vw caddy pick up Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
moondragon Skrevet Mai 3, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2011 Skal du ha basshøyttaleren under øverste gulvplata?? er det det du prøver å si? Det kan du i tilfelle bare glemme for da stenger du bassen inne under gulvet. Du bør nok satse på en customkasse som blir så bred som mulig, og som skrår inn mot seteryggen, da tar den minimalt med plass baki der ;) oki ? for det jeg har tenkt så langt er å ha et basselemte nedi selve reserve hjul plassen og da legge forsterker på "gulvet" (bilde 2) og da lage et hull i matta. og strekke alle kablene der. også bare legge på den siste plata på toppen som er på bilde 3 og med det beholde det orginale rommet som jeg er vant med. den plast matta vil jo bli tatt ut da. med dette har jeg et helt sjult anlegg. og litt mer trøkk men bør man ha 2 basselemter ? eller holder det med et ? Og den orginale radioen heter rcd 310 forresten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg