Loketor Skrevet Mai 1, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2011 Hei Skaffet meg akkurat en Touran 09 R edition med alt av utstyr. Det sitter den største anleggspakka i den. Men det jeg lurte på. Hvordan er det og koble en forsterker etter den orginale Blaupunkt forsterkeren? Og hvor gjør jeg dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tokov Skrevet Mai 18, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2011 Hei Hvor sitter den orginale Blaupunkt forsterkeren i din bil? har en Touran R selv, men er usikker på om det sitter forsterker i den. har RNS-510 + høyttalere foran og bak, men finner ingen forsterker, noen tips om hvor den er montert i så fall? Siter 2011 Volvo V50 Summum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loketor Skrevet Mai 18, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2011 Heisann. Min sitter montert på skilleveggen bak passasjer setet.Men vet det blir montert under setet og under hanskerom på disse også etter hva jeg har lest ihvertfall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg