Mast3r Skrevet Mai 1, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2011 (endret) Døra på rekord'n min henger noen cm ned, hvordan kan jeg få justert den? Har lest litt rundt og det står at det er bare å bytte bolter i hengslene, er det mulig? når hele døra og kansje hengslene henger? Har prøvd med litt makt men det hjalp lite... Ett spm. til: Passer 3.0L motoren fra Senator i Rekord E1? Endret Mai 2, 2011 av Mast3r Siter -- Opel Kadett D 1.2S 1982 -- -- Opel Rekord E 2.0S 1977 -- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Mai 1, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2011 Slarkete dørbolter er standard på gamle Opeler. Nye bolter hjelper ofte, men de kan være et h.......e og få ut. Biltema har vel fortsatt en dor til dette, men uansett en møkkajobb, spes med rustete dørstolpe......vet jeg.... Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mast3r Skrevet Juli 9, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2011 (endret) Må bare si at det er ganske bra for rust der, men ja det er ett helvete å få ut boltene og har ennå ikke fått de ut... Noen forslag? Finner ikke dor på biltema, hva annet kan man bruke? Endret Juli 12, 2011 av Mast3r Siter -- Opel Kadett D 1.2S 1982 -- -- Opel Rekord E 2.0S 1977 -- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smedsrun Skrevet Juli 24, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2011 er eget verktøy for dette... spør på biltema.. ellers kan du bare bruke skrutrekker og hammer.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smedsrun Skrevet Juli 24, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2011 den øvre skal slåes ned og den nedre skal slåes opp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg