740Bjørn Skrevet April 30, 2011 Rapporter Share Skrevet April 30, 2011 Heisann. Lure på korleis eg kan koble få kobla opp fleire høgtalarar i bilen min. Har 4 frå før av, og det er 1 i kvar dør. Det er laga koblinger for 4 høgtalarar på ISO-kontakten min bak CD-spelar, og då er jo dei optatt for dei 4 eg har, så derfor lurer eg på kva eg må bruke/gjere for å kunne koble opp fleire høgtalarar uten at dei går igjennom ein eventuell forsterkar?? Suger i forklaringer, men håper dåke forstår. :) Mvh. Bjørn Siter Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
petteraldo Skrevet April 30, 2011 Rapporter Share Skrevet April 30, 2011 kan koble på flere på samme ledningene så lenge ikke det liver lavere motstand enn det spilleren takler, men vill nok heller godt for forsterker da Siter [x] 73 vw 1300s [ ] 90 MB 300TD [x] 84 volvo 760TIC [ ] 77 opel rekord D 2000 [x] 70 vw 1302 [ ] 88 GMC suburban [ ] 86 MB 190 [x] 85 MB 190 Rat style [x] 87 Ford Sierra [x] 84 vw caddy pick up Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
user_name Skrevet April 30, 2011 Rapporter Share Skrevet April 30, 2011 Tviler på at en spiller like mindre enn 4Ohm. Jeg ville ikke koblet på flere høyttalere, om det står at høyttalerne dine er 4Ohm. Evt. så må du koble til en ekstern forsterker i bilen din. Blir nok litt mer jobb, og koster nok litt mer enn bare en liten oppgradering. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet April 30, 2011 Rapporter Share Skrevet April 30, 2011 Flere er som regel ikke bedre når det kommer til høyttalere i bilen, så det vil nok være mye bedre å bytte ut fronthøyttalerene dine til noe bedre, og kjøre en separat forsterker på dem. Dette blir mye bedre enn å sette inn flere høyttalere ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet Mai 1, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2011 Aha okey. :) Siter Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg