Jeyhey Skrevet April 28, 2011 Rapporter Share Skrevet April 28, 2011 Noen som har noe ide hva jeg kan få for min mercedes? km:171000 farge:rød (fin i lakken) (panser og begge skjermene rullemalt) omtrent rust fri nettopp eu godkjent. soltak. manuel 4 trins bensin. sommerdekk vinter dekk fra 2 verdens krig med pigger svart interiør og seter med litt (tre i mitten) bremser foran helt nye og noen andre små ting på kostet bilen 5 lapper før eu kontrollen setene er fine uden om fører side. ingen felger eller styling laktoppkabler til anlegg Starter og går vær dag (liten donkelyd under bremsing og plystre lyd når jeg ikke gir gass) liker bilen veldig godt men den bruker for mye bensin for meg. trenger noe litt billigere og kjøre:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig73CamaroZ28 Skrevet April 29, 2011 Rapporter Share Skrevet April 29, 2011 Kanskje ha med type Mercedes og årsmodell også. Da blir det iallefall LITT enklere å tippe verdi.. ;) Er det snakk om en 211 kan du sikkert få endel, men er det derimot en 124 fra tidlig 80tall med tydelig tilbakeskrudd km.stand må du nok regne med endel lavere verdi. Rullemaling drar neppe opp verdien, og med null felger regner jeg med at du ikke sier at bilen står stablet på murstein? Går utifra at bilen står på vanlig stålfelg da.. Men det kan høres ut som at det er en 124/190 bil til rundt 5lapper + - sånn utifra det lille som er av info her.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet April 29, 2011 Rapporter Share Skrevet April 29, 2011 hvorfor rullemale når det blir mye bedre med sprayboks?! Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeyhey Skrevet Mai 11, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2011 Det som er gulle malt ser faktisk veldig bra ud og helt samme farge. ja er stål felg med kapslper... kmstand er ikke skrudd tilbake for vist jeg ser i servist hefta har den rulla sån 100.000 i 2005:P er en 1986 modell 124. 230e håpte på 10 lapper jeg:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercedesW124 Skrevet Mai 16, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2011 Bilder? Siter MVH Christian RIbe Mercedes-Benz 1222 NG `85 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg