AudiNils^o Skrevet April 27, 2011 Rapporter Share Skrevet April 27, 2011 (endret) Hei hei Jeg lurte på å kjøpe meg nytt anlegg i bilen min. Bytte ut hele Audi Concert systemet med en Audi A4 DVD GPS Navigation player Bilen er en Audi A4 B6 2004 mod Er dette mye jobb? Og vil det passe? Ser på bilder at hele klimakontrollen min må flyttes ned et hakk, hvor det nå er et oppbevaringsrom. Her er noe lignende slik jeg vil ha det: http://lastopp.no/3/e176404a58e57351feb720f2ef19e7a6.jpg Her er slik det er pr i dag: http://lastopp.no/3/48f7b1496c90ead21b2595317c66fee5.jpg Noen som har ærfaring med noe lignende? =)) Takk for svar Endret April 27, 2011 av AudiNils^o Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
user_name Skrevet April 27, 2011 Rapporter Share Skrevet April 27, 2011 Du har klimakontrollen midt i ja, ikke nede som på B7, da er det hakket vanskeligere, men selv med B7 layouten så blir det trangt baki der når du skal ha i ledninger osv. Hadde satt bort denne jobben til noen som kan Audi A4. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiNils^o Skrevet April 27, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2011 Veit.. Det er det jeg har gjort -.-' Ringte til møller. Men de kunne ikke garantere noe som helst, og hvis jeg skulle ha orginalt ville dette kostet både en arm og en fot og til og med da kunne jeg risikere å ikke få alle funksjonene. Så jeg ble anbefalt å gå for noe uorginalt.. Men hvis jeg også kjøper klimakontroll for b7, vil dette passe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
user_name Skrevet April 27, 2011 Rapporter Share Skrevet April 27, 2011 Om klimakontrollen passer eller ikke vet jeg ikke, ring møller en gang til :) Men i B7 så passer hvertfall 2-DIN spiller som en handske over klimakontrollen. Eneste er bare at det kan bli en tanke trangt bak spilleren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiNils^o Skrevet April 27, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2011 Ok. Supert :D Får ringe i morgen å høre Håpe på at dette passer og ikke blir altfor dyrt :P Takk for hjelpen =)) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brian93 Skrevet September 19, 2011 Rapporter Share Skrevet September 19, 2011 hei ! jeg har nå lest din tråd og lurer på det samme selv. måtte du bytte klimakontrollen ? store forandringer ? Siter 2001 Audi a4 1,8TQ 2008 Golf 1,6 [X] 1995 golf 1.8gl [X] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet September 20, 2011 Rapporter Share Skrevet September 20, 2011 Hør med transmedia.no, han har sikkert en løsning ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet September 20, 2011 Rapporter Share Skrevet September 20, 2011 Behøver ikke bytte klimakontrollen om du er stø på hånda og kan håndtere noe kappe/slipeverktøy... bredden på klima-frontpanelet må reduseres med noen millimeter på hver side, siden den skal sitte lengre ned på midtkonsollen enn før. Midtkonsollen i seg selv må også kuttes litt på "innsiden" for å få inn den nye holderamma inni midtkonsollen, men dette blir jo helt usynlig til slutt. Ellers er det en kurant jobb, men enkelt sagt blir det penere jo lenger tid du bruker... Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brian93 Skrevet September 20, 2011 Rapporter Share Skrevet September 20, 2011 tusen takk for et godt svar ! men den holde ramma da mener du ramma rundt spiller og kliimakontrollen ? eller ramma til spilleren ? Siter 2001 Audi a4 1,8TQ 2008 Golf 1,6 [X] 1995 golf 1.8gl [X] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg